דף הבית » מגזין » כל מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל ללא מנורה

כל מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל ללא מנורה

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

כל מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל ללא מנורה

מהו ג'ל פוליש ללא מנורה?

לק ג'ל ללא מנורה הוא סוג של מניקור המשתמש בסוג מיוחד של לק הנרפא ללא צורך במנורת UV או LED. סוג זה של מניקור הופך לפופולרי יותר ויותר מכיוון שזו דרך מצוינת לקבל מניקור עמיד ללא צורך במנורה. הלק ג'ל נמרח בדיוק כמו לק רגיל ולאחר מכן נרפא עם מפעיל מיוחד.

מהם היתרונות של פוליש ג'ל ללא מנורה?

לק ג'ל ללא מנורה יש מספר יתרונות על פני מניקור מסורתי. היתרון הברור ביותר הוא שלא צריך מנורת UV או LED כדי לרפא את הלק. המשמעות היא שתוכלי לקבל מניקור עמיד ללא צורך במנורה. בנוסף, הלק ג'ל עמיד יותר מלק רגיל ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות.

כיצד למרוח פוליש ג'ל ללא מנורה

מריחת לק ג'ל ללא מנורה היא קלה יחסית וניתנת לביצוע בבית. הצעד הראשון הוא להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף ושיוף. לאחר מכן, מרחי שכבת בסיס של לק רגיל והניחי לו להתייבש. לאחר שהשכבה הבסיסית יבשה, מרחי שכבה דקה מהלק ג'ל ותנו לו להתייבש. לאחר שהלק ג'ל יבש, מרחי שכבה עליונה של לק רגיל ותני לו להתייבש. לבסוף, מרחי את המפעיל על הציפורניים כדי לרפא את לק הג'ל.

כיצד להסיר לק ג'ל ללא מנורה

הסרת לק ג'ל ללא מנורה גם היא קלה יחסית וניתן לעשות אותה בבית. השלב הראשון הוא להשרות כרית צמר גפן באציטון ולהניח אותה על הציפורן. לאחר מכן, עטפו את הציפורן בנייר אלומיניום והניחו לה לשבת 10-15 דקות. לאחר שנגמר הזמן, מסירים את נייר הכסף והצמר גפן ומגרדים בעדינות את הלק ג'ל בעזרת מקל כתום. לבסוף, השתמש במאגר ציפורניים כדי לסלק את כל השאריות שנותרו.

שאלות ותשובות

ש: האם לק ג'ל ללא מנורה בטוח?

ת: כן, לק ג'ל ללא מנורה בטוח לשימוש. המפעיל המשמש לריפוי הלק אינו רעיל ואינו מכיל כימיקלים קשים.

ש: כמה זמן מחזיק לק ג'ל ללא מנורה?

ת: לק ג'ל ללא מנורה יכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או דהייה.

ש: האם אני יכול להשתמש בלק רגיל עם לק ג'ל ללא מנורה?

ת: כן, אפשר להשתמש בלק רגיל עם לק ג'ל ללא מנורה. עם זאת, חשוב להשתמש בשכבת בסיס ושכבת עליון של לק רגיל על מנת להבטיח שהלק ג'ל נצמד כמו שצריך ועמיד יותר.

סיכום

לק ג'ל ללא מנורה הוא דרך מצוינת לקבל מניקור עמיד ללא צורך במנורת UV או LED. סוג זה של מניקור הופך לפופולרי יותר ויותר מכיוון שהוא קל למריחה ולהסרה ויכול להימשך עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. בנוסף, המפעיל המשמש לריפוי הלק אינו רעיל ואינו מכיל כימיקלים קשים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן