דף הבית » המלצות הצוות » כל מה שאתה צריך לדעת על לק פינק ג'ל עם נצנצים

כל מה שאתה צריך לדעת על לק פינק ג'ל עם נצנצים

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

כל מה שאתה צריך לדעת על לק פינק ג'ל עם נצנצים

מהו פוליש ורוד ג'ל עם נצנצים?

לק ג'ל ורוד עם נצנצים הוא סוג של לק המשלב צבע בסיס ורוד עם חלקיקי נצנצים. זה נמרח כמו לק רגיל, אבל זה נרפא עם אור UV או LED. סוג זה של לק פופולרי מכיוון שהוא עמיד לאורך זמן וניתן להסירו בקלות עם אצטון. זוהי גם דרך מצוינת להוסיף מעט ניצוץ לציפורניים שלך.

סוגי פוליש ורוד ג'ל עם נצנצים

ישנם סוגים רבים ושונים של לק ג'ל ורוד עם נצנצים זמינים. כמה מהסוגים הפופולריים ביותר כוללים נצנצים הולוגרפיים, נצנצים שמנמנים ונצנצים עדינים. נצנצים הולוגרפיים הם סוג של נצנצים שיש לו אפקט דמוי קשת בענן כאשר הוא תופס את האור. נצנצים שמנמנים הם חלקים גדולים יותר של נצנצים שניתן לראות מרחוק. נצנצים עדינים הוא סוג של נצנצים שהוא מאוד קטן ועדין.

טכניקות יישום

כאשר מורחים לק ג'ל ורוד עם נצנצים, חשוב להשתמש בטכניקות הנכונות. ראשית, כדאי למרוח שכבת בסיס של לק רגיל. זה יעזור לנצנצים להיצמד טוב יותר לציפורן. לאחר מכן, עליך למרוח את לק הג'ל הוורוד עם נצנצים. הקפידו למרוח אותו בשכבות דקות ולרפא כל שכבה באור UV או LED. לבסוף, כדאי למרוח שכבה עליונה של לק רגיל כדי לאטום את הנצנצים.

טיפים למריחת לק ורוד ג'ל עם נצנצים

כאשר מורחים לק ג'ל ורוד עם נצנצים, יש כמה טיפים שיכולים לעזור להקל על התהליך. ראשית, כדאי להשתמש במברשת ציפורניים כדי להחיל את הנצנצים. זה יעזור לך לקבל כיסוי אחיד. שנית, כדאי להשתמש בספוג כדי לטפטף את הנצנצים על הציפורן. זה יעזור לך לקבל כיסוי אחיד יותר. לבסוף, כדאי להשתמש בשכבת עליון כדי לאטום את הנצנצים.

הסרת פוליש ורוד ג'ל עם נצנצים

הסרת לק ג'ל ורוד עם נצנצים היא קלה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להשרות צמר גפן באציטון ולהניח אותו על הציפורן. לאחר מכן, עטפו את הציפורן בנייר אלומיניום והשאירו אותה למשך 10-15 דקות. לאחר מכן, אתה יכול להסיר את נייר הכסף ואת צמר גפן והנוצץ אמור לרדת בקלות. לק ג'ל ורוד עם נצנצים הוא דרך מהנה ומסוגננת להוסיף קצת ניצוץ לציפורניים שלך. עם טכניקות המריחה הנכונות ושיטות ההסרה, תוכלי ליהנות מהציפורניים הנוצצות שלך במשך שבועות. למידע נוסף על לק ג'ל ורוד עם נצנצים, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן