דף הבית » המלצות הצוות » כל מה שאתה צריך לדעת על פוליש ג'ל אחד

כל מה שאתה צריך לדעת על פוליש ג'ל אחד

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

כל מה שאתה צריך לדעת על פוליש ג'ל אחד

מהו פוליש ג'ל וואן סטפ?

One Step Gel Polish הוא מוצר ציפורניים מהפכני המאפשר לך לקבל ציפורניים באיכות סלון בנוחות של הבית שלך. זוהי מערכת חד-שלבית שאינה דורשת שכבת בסיס או שכבת עליון, והיא נועדה להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. המוצר נמרח כמו לק רגיל, אך הוא נרפא באור UV או LED ליצירת גימור מבריק לאורך זמן.

היתרונות של פוליש ג'ל אחד

ללק ג'ל וואן סטפ יש יתרונות רבים על פני לק מסורתי. הוא עמיד יותר ועמיד יותר, והוא גם עמיד יותר בפני שבבים ודהייה. המוצר גם הרבה יותר קל למריחה מאשר לק מסורתי, מכיוון שהוא לא דורש שכבת בסיס או שכבת עליון. בנוסף, המוצר מיועד להסרה בקלות עם מסיר לק רגיל, כך שאין צורך באצטון חריף או כימיקלים אחרים.

כיצד למרוח פוליש ג'ל One Step

מריחת One Step ג'ל פוליש קלה ופשוטה. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף ושיוף כדי להסיר רכסים או בליטות. לאחר מכן, תצטרך למרוח שכבה דקה של המוצר על כל ציפורן, ולהקפיד לכסות את כל הציפורן. לאחר יישום המוצר, תצטרך לרפא אותו עם אור UV או LED למשך שתי דקות. לבסוף, תצטרכו למרוח שכבה דקה שנייה של המוצר ולרפא אותו למשך שתי דקות נוספות.

כיצד להסיר פוליש ג'ל אחד

הסרת One Step ג'ל פוליש היא גם קלה וישירה. ראשית, תצטרך להשרות כרית צמר גפן במסיר לק רגיל. לאחר מכן, תצטרך להניח את כרית הכותנה על כל ציפורן ולעטוף אותה בנייר אלומיניום. לבסוף, תצטרך להשאיר את רפידות הכותנה למשך 10-15 דקות, ולאחר מכן תוכל להסיר את נייר הכסף ואת רפידות הכותנה ולנגב בעדינות את המוצר.

טיפים לשימוש בלק ג'ל אחד

כשמשתמשים ב-One Step ג'ל פוליש, יש כמה טיפים שכדאי לזכור. ראשית, הקפידו למרוח את המוצר בשכבות דקות כדי למנוע בעבוע או כתמים. בנוסף, הקפד לרפא את המוצר במשך שתי הדקות המלאות כדי להבטיח שהוא מתרפא במלואו. לבסוף, הקפידו להשתמש במסיר לק באיכות טובה על מנת להבטיח שהמוצר יוסר בקלות ובלי לפגוע בציפורניים שלכם. One Step Gel Polish הוא מוצר מהפכני המאפשר לכם לקבל ציפורניים באיכות סלון בנוחות הבית שלכם. . קל למריחה ולהסרה, והוא נועד להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. עם הטיפים והטכניקות הנכונות, תוכלי לקבל ציפורניים יפות ועמידות לאורך זמן עם פוליש ג'ל One Step.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן