דף הבית » כללי » כל מה שאתה צריך לדעת על פוליש ג'ל

כל מה שאתה צריך לדעת על פוליש ג'ל

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

כל מה שאתה צריך לדעת על פוליש ג'ל

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח בתהליך דו-שלבי. זהו סוג לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים, הנמרח בשכבת בסיס מיוחדת ושכבת עליון. הוא נרפא תחת מנורת UV או LED, ותהליך הריפוי עוזר להקשיח את הלק וליצור גימור עמיד יותר. לק ג'ל ידוע גם בתור ג'ל להשרות, וניתן להסירו בעזרת תמיסת מסיר מיוחדת.

תהליך הגשת בקשה

תהליך היישום של לק ג'ל הוא די פשוט. ראשית, הציפורניים מוכנות ומנקות. זה כולל שיוק הציפורניים, דחיפת הציפורניים לאחור והסרת כל שמנים או פסולת מהציפורניים. לאחר מכן, מניחים שכבת בסיס על הציפורניים ומתרפאים תחת מנורת UV או LED. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, צבע הלק ג'ל נמרח ונרפא. לבסוף, שכבה עליונה מוחלת ומתרפאת.

תהליך הסרה

תהליך ההסרה של לק ג'ל הוא גם די פשוט. ראשית, המעיל העליון מוסר עם פתרון מסיר מיוחד. לאחר מכן, צבע הלק ג'ל ספוג בתמיסת מסיר. לבסוף מסירים את שכבת הבסיס בעזרת תמיסת מסיר.

היתרונות של ג'ל פוליש

ללק ג'ל יתרונות רבים. הוא עמיד יותר מלק רגיל, והוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. הוא גם עמיד יותר בפני מים ואלמנטים אחרים, כך שהוא לא יתנתק בקלות. גם לק ג'ל קל למריחה ולהסרה, וניתן לעשות זאת בבית או במספרה.

השוואה מהירה

לק רגיל ג'ל פוליש
מחזיק עד 5 ימים מחזיק עד 2 שבועות
שבבים ודוהים בקלות יותר עמיד ועמיד בפני שבבים
לא עמיד במים יותר עמיד במים
קשה ליישם ולהסיר קל ליישום ולהסרה

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן מחזיק לק ג'ל?

ת: לק ג'ל יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות.

ש: האם קשה ליישם לק ג'ל?

ת: לא, לק ג'ל קל למריחה וניתן לעשות אותו בבית או במספרה.

ש: האם לק ג'ל עמיד במים?

ת: כן, לק ג'ל עמיד יותר במים מאשר לק רגיל.

סיכום

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח בתהליך דו-שלבי. הוא עמיד יותר מלק רגיל, והוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. הוא גם עמיד יותר בפני מים ואלמנטים אחרים, כך שהוא לא יתנתק בקלות. גם לק ג'ל קל למריחה ולהסרה, וניתן לעשות זאת בבית או במספרה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן