דף הבית » הכי פופולרי » כל מה שצריך לדעת על לק ג'ל

כל מה שצריך לדעת על לק ג'ל

כל מה שצריך לדעת על לק ג'ל

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנרפא ומתקשה באמצעות אור אולטרה סגול (UV) או LED. הוא נמרח כמו לק רגיל, אך הוא דורש שכבת בסיס מיוחדת, שכבת עליון ותהליך ריפוי. לק ג'ל עמיד יותר מלק רגיל ועמיד יותר בפני שבבים ודהייה.

יתרונות לק ג'ל

ללק ג'ל יתרונות רבים על פני לק רגיל. הוא עמיד יותר, מחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. יש לו גם גימור מבריק שנשאר יותר מלק רגיל. לק ג'ל קל יותר למריחה ולהסרה מאשר לק רגיל.

כיצד למרוח לק ג'ל

מריחת לק ג'ל היא קצת יותר מסובכת מלק רגיל. ראשית, עליך למרוח שכבת בסיס ולרפא אותו תחת אור UV או LED. לאחר מכן, אתה יכול למרוח שתי שכבות של לק ג'ל ולרפא כל שכבה. לבסוף, עליך למרוח שכבת עליון ולרפא אותה.

כיצד להסיר לק ג'ל

לק ג'ל ניתן להסיר בעזרת מסיר מיוחד על בסיס אצטון. ראשית, עליך להשרות כרית צמר גפן במסיר ולהניח אותה על הציפורן. לאחר מכן, עטפו את הציפורן בנייר אלומיניום למשך 10-15 דקות. לבסוף, ניתן להסיר את נייר הכסף ולגרד בעדינות את לק הג'ל בעזרת מקל כתום. לסיכום, לק ג'ל הוא בחירה מצוינת למי שרוצה מניקור עמיד. הוא עמיד יותר ובעל גימור מבריק שנשאר יותר מלק רגיל. זה גם קל יותר למרוח ולהסיר מאשר לק רגיל. בעזרת מריחה והסרה נכונה, תוכלי ליהנות ממניקור יפהפה ועמיד לאורך זמן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן