דף הבית » הכי נצפים » כל מה שצריך לדעת על מסיר לק לג'ל לק

כל מה שצריך לדעת על מסיר לק לג'ל לק

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

כל מה שצריך לדעת על מסיר לק לג'ל לק

מהו מסיר לק לג'ל לק?

מסיר לק ג'ל הוא סוג מיוחד של מסיר שנועד במיוחד להסרת לק ג'ל מהציפורניים שלך. לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח בשכבות ומתרפא באור UV או LED. זהו מניקור עמיד שיכול להימשך עד שבועיים ללא שבבים. כדי להסיר את הלק יש להשתמש בסוג מיוחד של מסיר המיועד במיוחד ללק ג'ל.

סוגי מסיר לק לג'ל לק

ישנם מספר סוגים של מסיר לק ללק ג'ל. הסוג הנפוץ ביותר הוא מסיר על בסיס אצטון. סוג זה של מסיר הוא היעיל ביותר והוא הדרך המהירה ביותר להסיר לק ג'ל. זה גם הכי מייבש את הציפורניים, לכן חשוב להשתמש בקרם לחות טוב לאחר שימוש במסיר מסוג זה. סוג אחר של מסיר הוא מסיר ללא אצטון. סוג זה של מסיר עדין יותר לציפורניים ופחות מייבש. הוא גם פחות יעיל ממסיר על בסיס אצטון, ולכן עשוי לקחת זמן רב יותר להסרת הלק ג'ל. הסוג השלישי של מסיר הוא מסיר ספיגה. סוג זה של מסיר מיועד לשימוש עם מגש ספיגה. את המגש ממלאים במסיר ומשרים את הציפורניים במגש למספר דקות. סוג זה של מסיר הוא העדין ביותר על הציפורניים והוא הכי פחות מייבש.

כיצד להשתמש במסיר לק ללק ג'ל

כדי להשתמש במסיר לק ללק ג'ל, תזדקק לכמה אספקה. תזדקק לצמר גפן או כרית, קערה או כוס, והמסיר לבחירתך. התחל במזיגת חלק מהמסיר לתוך הקערה או הספל. לאחר מכן, קחו צמר גפן או כרית וטבלו אותו במסיר. שפשפו בעדינות את צמר גפן או כרית על לק הג'ל עד שהוא מתחיל להתפרק ולרדת. ייתכן שיהיה עליך לחזור על תהליך זה מספר פעמים עד להסרת כל לק הג'ל. לאחר הסרת כל הלק ג'ל, שטפו את הציפורניים במים חמים ויבשו אותן. לאחר מכן, מרחי קרם לחות טוב על הציפורניים שלך כדי לשמור עליהן לחות.

המוצרים הטובים ביותר עבור מסיר לק לג'ל לק

כשמדובר במסיר לק ללק ג'ל, ישנם כמה מוצרים הבולטים מהשאר. להלן כמה מהמוצרים הטובים ביותר להסרת לק ג'ל:

מוצר סוּג מחיר
מסיר לק ג'ליש על בסיס אצטון $7.99
OPI Expert Touch Lacquer מסיר ללא אצטון $7.50
CND Vinylux מסיר השרייה ספיגה $9.95

סיכום

מסיר לק ג'ל הוא סוג מיוחד של מסיר שנועד במיוחד להסרת לק ג'ל מהציפורניים שלך. ישנם מספר סוגים של מסיר, כולל מסיר על בסיס אצטון, ללא אצטון ומסיר ספיגה. כדי להשתמש במסיר, תזדקק לכמה מצרכים, כולל צמר גפן או כרית, קערה או כוס, והמסיר לבחירתך. כשמדובר במוצרים הטובים ביותר להסרת לק ג'ל, חלק מהמוצרים המובילים כוללים את מסיר הלק Gelish, OPI Expert Touch Lacquer Remover, ו-CND Vinylux Soak-Off Remover. למידע נוסף על מסיר לק ללק ג'ל, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן