דף הבית » אופנת לק ג׳ל » כל מה שצריך לדעת על פוליש ג'ל בקניון חולון

כל מה שצריך לדעת על פוליש ג'ל בקניון חולון

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

כל מה שצריך לדעת על פוליש ג'ל בקניון חולון

מהו פוליש קניון חולון?

לק ג'ל של קניון חולון הוא סוג של לק הנמרח על הציפורניים ולאחר מכן נרפא באור UV או LED. זהו לק עמיד לאורך זמן שיכול להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. זה גם מאוד קל ליישם ולהסיר, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור אנשים רבים.

היתרונות של פוליש ג'ל קניון חולון

לק ג'ל קניון חולון יתרונות רבים שהופכים אותו לבחירה פופולרית בקרב אנשים רבים. זה עמיד לאורך זמן ויכול להימשך עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. זה גם קל מאוד ליישום ולהסרה, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלה שרוצות לשנות את צבע הציפורן שלהם לעתים קרובות. הוא גם מספק גימור מבריק ועמיד בפני שריטות ושבבים.

כיצד להשתמש בלק ג'ל קניון חולון

השימוש בלק ג'ל של קניון חולון הוא קל ופשוט. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף והברקה. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס של לק הג'ל ולרפא אותו עם אור UV או LED. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, תוכל למרוח את הצבע לפי בחירתך ולרפא אותו עם האור. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותו עם האור. לאחר ריפוי המעיל העליון, תוכל ליהנות מהמניקור העמיד שלך.

טיפים למריחת פוליש ג'ל קניון חולון

בעת מריחת לק ג'ל של קניון חולון, יש לזכור כמה טיפים. ראשית, הקפידו למרוח את הלק בשכבות דקות ולרפא כל שכבה עם האור. זה יעזור להבטיח שהלק יחזיק מעמד זמן רב יותר ויראה טוב יותר. כמו כן, הקפידו לנגב את עודפי הלק מהמברשת לפני הנחתו על הציפורניים. לבסוף, הקפידו למרוח שכבת עליון לאחר כל צבע כדי לעזור להגן על הלק ולהשאיר אותו במיטבו.

הסרת פוליש ג'ל קניון חולון

הסרת לק ג'ל של קניון חולון גם היא קלה וישירה. ראשית, תצטרך להשרות כרית צמר גפן באציטון ולהניח אותה על הציפורן. לאחר מכן, עטפו את הציפורן בנייר אלומיניום והניחו לה לשבת 10-15 דקות. לאחר שנגמר הזמן, ניתן להסיר את נייר הכסף ואת כרית הצמר גפן והלק אמור להתנתק בקלות.

איפה קונים פוליש ג'ל קניון חולון

ניתן להשיג לק ג'ל של קניון חולון בחנויות יופי רבות ובקמעונאים מקוונים. אתה יכול למצוא אותו גם בכמה חנויות מרקחת וסופרמרקטים. כדי למצוא מידע נוסף על המוצר, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן