דף הבית » המלצות הצוות » כל מה שצריך לדעת על קניית לק ג'ל

כל מה שצריך לדעת על קניית לק ג'ל

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

כל מה שצריך לדעת על קניית לק ג'ל

מה זה לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנרפא תחת אור UV או LED. הוא נועד להחזיק מעמד זמן רב יותר מלק מסורתי והוא עמיד יותר בפני שבבים ושריטות. לק ג'ל נמרח באותו אופן כמו לק רגיל, אך הוא מצריך שכבת בסיס מיוחדת ושכבת עליון כדי להבטיח גימור לאורך זמן.

סוגי לק ג'ל

ישנם שני סוגים עיקריים של לק ג'ל: ספיגה ולא קלה. לק ג'ל ספוג הוא הסוג הנפוץ ביותר והוא נרפא תחת אור UV או LED. ניתן להסירו בעזרת אצטון או תמיסת ספיגה מיוחדת. לק ג'ל No-light נרפא ללא שימוש בלייט ונועד להחזיק מעמד עד שבועיים.

כיצד למרוח לק ג'ל

מריחת לק ג'ל היא קצת יותר מעורבת מאשר מריחת לק רגיל. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי דחיפת הציפורניים לאחור ושיוף הציפורניים. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס ולרפא אותו תחת תאורת UV או LED. לאחר מכן, מרחי את צבע לק הג'ל לבחירתך ותרפא אותו תחת האור. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותו תחת האור.

איפה קונים לק ג'ל

לק ג'ל זמין באופן נרחב בחנויות למוצרי יופי, בתי מרקחת ובאינטרנט. אתה יכול למצוא אותו גם בסלונים ובספא רבים. כשאתה קונה לק ג'ל, הקפד לחפש מוצר שמיועד במיוחד לשימוש עם נורת UV או LED.

טיפים למריחת לק ג'ל

בעת מריחת לק ג'ל חשוב להקפיד על מריחת שכבה דקה ואחידה. אם הלק עבה מדי, הוא לא יתרפא כמו שצריך ואולי לא יחזיק מעמד זמן רב. כמו כן, חשוב להקפיד על ריפוי הלק למשך הזמן המומלץ. אם אתה לא מרפא אותו מספיק זמן, זה לא יחזיק מעמד לאורך זמן. לק ג'ל הוא דרך מצוינת לקבל מניקור עמיד. עם המוצרים הנכונים וטכניקות היישום, תוכלי ליהנות ממניקור יפהפה שיחזיק מעמד שבועות. למידע נוסף על לק ג'ל, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן