דף הבית » לא להאמין » כמה זמן ג'ל פוליש מתייבש?

כמה זמן ג'ל פוליש מתייבש?

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

כמה זמן ג'ל פוליש מתייבש?

מהו ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח כמו לק רגיל, אבל הוא נרפא עם מנורת UV או LED. לק מסוג זה עמיד יותר מלק רגיל ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. הוא גם עמיד יותר בפני מים ואלמנטים אחרים.

כמה זמן לוקח לג'ל פוליש להתייבש?

ללק ג'ל לוקח כשתי דקות להתייבש תחת מנורת UV ו-30 שניות עד דקה לייבוש תחת מנורת LED. עם זאת, הזמן שלוקח ללק להתרפא במלואו ולהיות מוכן לבלאי רגיל יכול לקחת עד 24 שעות.

כיצד להאיץ את תהליך הייבוש

יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לזרז את תהליך הייבוש של לק ג'ל. ראשית, הקפידו למרוח שכבת פוליש דקה ואחידה. לייבוש שכבות עבות עשויות להימשך זמן רב יותר. כמו כן, הקפידו לרפא את הלק למשך כל הזמן המומלץ על ידי היצרן.

טיפים לריפוי נכון

בעת ריפוי לק ג'ל, הקפד לשמור את המנורה במרחק עקבי מהציפורן. אם המנורה קרובה מדי, הלק יכול לבעבע ולהיסדק. כמו כן, הקפידו לשמור על תנועת המנורה כך שכל אזורי הציפורן יהיו חשופים לאור.

מה לעשות לאחר אשפרה

לאחר ריפוי הלק, חשוב לתת לו להתקרר לפני שנוגעים בו. זה יעזור ללק להתייצב כמו שצריך ולהחזיק מעמד זמן רב יותר. אתה יכול גם למרוח שכבת עליון כדי לעזור להגן על הלק ולגרום לו להימשך עוד יותר.

סיכום

ללק ג'ל לוקח כשתי דקות להתייבש תחת מנורת UV ו-30 שניות עד דקה לייבוש תחת מנורת LED. עם זאת, הזמן שלוקח ללק להתרפא במלואו ולהיות מוכן לבלאי רגיל יכול לקחת עד 24 שעות. כדי להאיץ את תהליך הייבוש, הקפידו למרוח שכבת פוליש דקה ואחידה ולרפא אותה למשך כל הזמן המומלץ על ידי היצרן. לאחר הריפוי, הניחו ללק להתקרר לפני שנוגעים בו ומרחו שכבה עליונה כדי לסייע בהגנה עליו. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן