דף הבית » הכי פופולרי » כמה עולה ללמוד לק ג'ל?

כמה עולה ללמוד לק ג'ל?

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

. כמה עולה ללמוד לק ג'ל?

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח עם מברשת ולאחר מכן נרפא עם אור UV או LED. זוהי דרך מצוינת לקבל מניקור עמיד לאורך זמן שלא יישבר או ידהה. לק ג'ל הוא גם עמיד יותר מלק רגיל ויכול להחזיק עד שבועיים ללא שבבים.

מה אתה צריך כדי להתחיל?

כדי להתחיל עם לק ג'ל, תזדקק לכמה ציוד בסיסי. אלה כוללים נורת UV או LED, שכבת בסיס, שכבת עליון, לק ג'ל ופצירה. אולי כדאי גם להשקיע בכמה כלים אחרים כמו דוחף לציפורניים, קוצץ ציפורניים ומאגר ציפורניים.

כמה עולה ללמוד לק ג'ל?

העלות של לימוד לק ג'ל יכולה להשתנות בהתאם לאספקה שאתה צריך וסוג האימון שאתה בוחר. אם אתה רק מתחיל, אתה יכול לצפות להוציא בסביבות $50-$100 על אספקה. זה כולל את אור UV או LED, שכבת בסיס, שכבת עליון, לק ג'ל ופצירה. אם אתה רוצה לקחת שיעור כדי ללמוד איך לעשות לק ג'ל, העלות יכולה לנוע בין $50-$200. עלות זו תהיה תלויה בסוג השיעור שאתה לוקח ובאורך השיעור.

מהם היתרונות של לימוד לק ג'ל?

ללמוד איך לעשות לק ג'ל יכול להיות דרך מצוינת לחסוך כסף בביקורים בסלון. זה גם יכול להיות דרך מצוינת לבטא את היצירתיות שלך ולהנות עם הציפורניים שלך. לק ג'ל הוא גם עמיד יותר מלק רגיל ויכול להחזיק עד שבועיים ללא שבבים.

השוואה מהירה

אספקה עֲלוּת
אור UV או LED 20-50 דולר
מעיל בסיס 5-10 דולר
מעיל עליון 5-10 דולר
לק ג'ל 10-20 דולר
פצירה 5-10 דולר
מעמד 50-200 דולר

לסיכום, ללמוד איך לעשות לק ג'ל יכול להיות דרך מצוינת לחסוך כסף בביקורים בסלון ולהביע את היצירתיות שלך. העלות של לימוד לק ג'ל יכולה להשתנות בהתאם לאספקה שאתה צריך וסוג האימון שאתה בוחר. אם אתה רק מתחיל, אתה יכול לצפות להוציא בסביבות $50-$100 על אספקה. אם אתה רוצה לקחת שיעור כדי ללמוד איך לעשות לק ג'ל, העלות יכולה לנוע בין $50-$200. למידע נוסף על למידה כיצד לעשות לק ג'ל, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן