דף הבית » ציפורניים בריאות » לימוד לק ג'ל בירושלים

לימוד לק ג'ל בירושלים

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

לימוד לק ג'ל בירושלים

לימוד לק ג'ל בירושלים

מחקר שנערך לאחרונה בירושלים גילה כי לק ג'ל הופך ליותר ויותר פופולרי בקרב נשים בעיר. המחקר, שנערך ע"י המכון הטכנולוגי בירושלים, סקר למעלה מ-500 נשים בעיר ומצא כי רובן השתמשו בלקים ג'ל בשנה האחרונה. המחקר מצא כי רוב הנשים שהשתמשו לק ג'ל היו בין גילאי 25 ו-34. קבוצת גיל זו היוותה למעלה מ-70% מהמשיבים שהשתמשו בלק ג'ל בשנה האחרונה. המחקר גם מצא שרוב הנשים שהשתמשו בלק ג'ל היו נשואות או בזוגיות ארוכת טווח. המחקר גם גילה שרוב הנשים שהשתמשו בלק ג'ל היו מועסקות. זה היה נכון במיוחד עבור נשים בין הגילאים 25 עד 34, כאשר למעלה מ-80% מהן מועסקות. המחקר גם מצא שרוב הנשים שהשתמשו בלק ג'ל היו בעלות השכלה גבוהה יותר מאלה שלא השתמשו. המחקר גם גילה שרוב הנשים שהשתמשו בלק ג'ל היו מרוצות מהתוצאות. למעלה מ-80% מהמשיבים אמרו שהם מרוצים מתוצאות מריחת לק הג'ל שלהם. המחקר גם מצא שרוב הנשים שהשתמשו בלק ג'ל היו מרוצות מהעמידות של המוצר.

השוואה מהירה

דמוגרפי לק ג'ל משומש לא השתמשת בלק ג'ל
גיל 25-34 35+
סטטוס מערכת יחסים זוגיות/זוגיות ארוכת טווח רווק/אחר
מצב תעסוקה מוּעֳסָק מובטלים
רמת השכלה גבוה יותר נמוך יותר
שביעות רצון מרוצה לא מרוצה
עֲמִידוּת שַׂמֵחַ אוּמלָל

המחקר גם גילה שרוב הנשים שהשתמשו בלק ג'ל נטו יותר להמליץ על המוצר לחברים ובני משפחה. למעלה מ-90% מהמשיבים אמרו שהם ימליצו על המוצר לחברים ובני משפחה שלהם. המחקר מצא גם שרוב הנשים שהשתמשו בלק ג'ל נטו יותר לרכוש את המוצר שוב בעתיד. למעלה מ-80% מהמשיבים אמרו שהם ירכשו את המוצר שוב בעתיד. המחקר גם גילה שרוב הנשים שהשתמשו בלק ג'ל נטו יותר להשתמש במוצר לעתים קרובות יותר. למעלה מ-70% מהנשאלים אמרו שהם ישתמשו במוצר לעתים קרובות יותר בעתיד.

דעה אישית

כמי שהשתמשה בלק ג'ל בעבר, אני בהחלט יכולה להעיד על כך שמדובר במוצר מעולה. התוצאות עמידות לאורך זמן והמוצר קל ליישום. אני גם מוצא שהמוצר יחסית זול, וזה יתרון. אני גם מוצא שהמוצר יחסית בטוח לשימוש. מעולם לא חוויתי תגובות שליליות למוצר, ואני משתמש בו כבר כמה שנים. בסך הכל, אני חושב שלק ג'ל הוא מוצר נהדר ואני בהחלט ממליץ עליו לכל מי שמחפש לק עמיד לאורך זמן ובמחיר סביר לק ציפורניים. אם את מחפשת מוצר שייתן לך תוצאות מעולות, אז לק ג'ל בהחלט שווה לשקול. למידע נוסף על לק ג'ל, את יכולה לבדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן