דף הבית » כללי » למה לק ג'ל לא נדבק לציפורן?

למה לק ג'ל לא נדבק לציפורן?

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

למה לק ג'ל לא נדבק לציפורן?

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח על הציפורניים ולאחר מכן נרפא באור UV מיוחד. זוהי בחירה פופולרית למניקור מכיוון שהוא מחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל ועמיד יותר בפני שבבים וסדקים. לק ג'ל יש גם גימור מבריק שיכול להחזיק מעמד שבועות.

למה לק ג'ל לא נדבק לציפורן?

לק ג'ל לא תמיד נדבק לציפורן בגלל אופן הנחתו. לק ג'ל מורחים בשכבות דקות ויש לרפא אותו עם אור UV בין כל שכבה. אם הציפורן לא הוכנה כראוי לפני מריחת הלק ג'ל, ייתכן שהלק לא יידבק לציפורן.

הכנת ציפורניים לא נכונה

לפני מריחת לק ג'ל, יש להכין את הציפורן כראוי. זה כולל ניקוי הציפורן עם חומר ניקוי על בסיס אלכוהול ושיוף הציפורן כדי להסיר כל שמנים. אם הציפורן לא מוכנה כראוי, ייתכן שהלק לא יידבק לציפורן.

יישום שגוי

יש למרוח לק ג'ל בשכבות דקות ולרפא באור UV בין כל שכבה. אם הלק נמרח בעובי מדי, ייתכן שהוא לא יידבק לציפורן. בנוסף, אם לא נעשה שימוש נכון באור ה-UV, ייתכן שהלק לא יתרפא כראוי ולא יידבק לציפורן.

הסרה שגויה

יש להסיר לק ג'ל בצורה נכונה על מנת שיידבק לציפורן. לק ג'ל יש להשרות באציטון למשך 10-15 דקות ולאחר מכן לגרד בעדינות בעזרת מקל כתום. אם הלק לא ספוג מספיק זמן או נגרד בצורה אגרסיבית מדי, ייתכן שהוא לא יידבק לציפורן.

השוואה מהירה

פולנית רגילה ג'ל פוליש
מתייבש מהר נרפא עם אור UV
מחזיק עד שבוע מחזיק עד 3 שבועות
נוטה יותר להיסדק ולהיסדק עמיד יותר בפני שבבים וסדקים
גימור מט מבריק

לק ג'ל הוא בחירה פופולרית למניקור מכיוון שהוא מחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל ועמיד יותר בפני שבבים וסדקים. עם זאת, חשוב להקפיד על הכנה נכונה של הציפורן לפני מריחת הלק ג'ל, שהלק מיושם בשכבות דקות ומתרפא באור UV בין כל שכבה, ושהלק יוסר בצורה נכונה על מנת שזה יקרה. להיצמד לציפורן. עם מריחה והסרה נכונה, לק ג'ל יכול להחזיק מעמד עד 3 שבועות עם גימור מבריק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן