דף הבית » כללי » למה פוליש ג'ל לא מתייבש?

למה פוליש ג'ל לא מתייבש?

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

למה פוליש ג'ל לא מתייבש?

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח בצורה דומה ללק רגיל. לרוב הוא מיושם בשתי שכבות, עם שכבת בסיס ושכבת עליון. ההבדל בין לק ג'ל ללק רגיל הוא שלק ג'ל נרפא תחת אור UV או LED. תהליך ריפוי זה הוא מה שנותן ללק ג'ל את הגימור שלו לאורך זמן.

למה פוליש ג'ל לא מתייבש?

לק ג'ל אינו מתייבש במובן המסורתי, מכיוון שאינו חשוף לאוויר. במקום זאת, הוא נרפא תחת אור UV או LED. תהליך ריפוי זה גורם למולקולות בלק הג'ל להצליב, ויוצר קשר חזק המעניק ללק הג'ל את הגימור העמיד שלו.

אור UV או LED

אור ה-UV או ה-LED הוא שגורם ללק הג'ל להתרפא. האור מפעיל את המולקולות בלק ג'ל, וגורם להן להצטלב וליצור קשר חזק. הקשר הזה הוא מה שנותן ללק הג'ל את הגימור העמיד שלו.

זמן וטמפרטורה

הזמן והטמפרטורה של תהליך הריפוי גם משחקים תפקיד מדוע לק ג'ל לא מתייבש. זמן הריפוי והטמפרטורה ישתנו בהתאם לסוג הלק ג'ל שבו נעשה שימוש. ככלל, זמן הריפוי הוא בין 30 שניות ל-2 דקות, והטמפרטורה היא בין 36 ל-38 מעלות צלזיוס.

הֲסָרָה

לק ג'ל ידוע גם ביכולתו להסרה מבלי לפגוע בציפורן. הסיבה לכך היא שהלק ג'ל אינו חשוף לאוויר ולכן אינו מתייבש ומתקשה כמו לק רגיל. במקום זאת, הוא נרפא תחת נורת UV או LED, מה שמקל על ההסרה.

סיכום

לק ג'ל הוא סוג פופולארי של לק שידוע בגימור העמיד שלו. אבל למה זה לא מתייבש? התשובה היא שהוא נרפא תחת אור UV או LED, מה שגורם למולקולות בלק ג'ל להצליב וליצור קשר חזק. הזמן והטמפרטורה של תהליך הריפוי גם משחקים תפקיד מדוע לק ג'ל לא מתייבש. זמן הריפוי והטמפרטורה ישתנו בהתאם לסוג הלק ג'ל שבו נעשה שימוש. לק ג'ל ידוע גם ביכולתו להסרה מבלי לפגוע בציפורן, שכן הוא אינו חשוף לאוויר ואינו מתייבש ומתקשה כמו לק רגיל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן