דף הבית » ויראלי » לק בסיס וטופ ג'ל – מה שאתה צריך לדעת

לק בסיס וטופ ג'ל – מה שאתה צריך לדעת

לק בסיס וטופ ג'ל - מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה פוליש בסיס וטופ ג'ל?

לק ג'ל בסיס וטופ הוא סוג של לק הנמרח בשתי שכבות. שכבת הבסיס מיושמת תחילה ופועלת כחומר איטום, בעוד השכבה העליונה היא הצבע. לאחר מכן, שתי השכבות נרפאות תחת אור UV או LED. התוצאה היא מניקור עמיד שיכול להימשך עד שבועיים.

היתרונות של פוליש בסיס וטופ ג'ל

ללק ג'ל בסיס וטופ יש יתרונות רבים על פני לק מסורתי. הוא עמיד יותר ועמיד בפני שבבים, ואינו דורש שכבת בסיס. הוא גם מתייבש במהירות ואינו דורש זמן ייבוש. בנוסף, קל להסיר אותו עם מסיר מיוחד על בסיס אצטון.

קל ליישום

לק ג'ל בסיס וטופ קל למריחה. כל מה שאתה צריך זה הלק, נורת UV או LED וכמה כלים. התהליך פשוט ואינו דורש מיומנויות מיוחדות. אתה יכול אפילו לעשות את זה בבית עם הציוד הנכון.

מניקור עמיד לאורך זמן

לק ג'ל בסיס וטופ מיועד להחזיק עד שבועיים. זה הופך אותו לבחירה מצוינת למי שרוצה מניקור לאורך זמן. זה גם אומר שאתה יכול לעבור יותר זמן בין מניקור, וחוסך לך זמן וכסף.

בטוח לשימוש

לק ג'ל בסיס וטופ בטוח לשימוש. המרכיבים אינם רעילים ואינם מכילים כימיקלים קשים. הוא גם נקי מפורמלדהיד, טולואן ו-DBP.

מגוון רחב של צבעים

לק ג'ל בסיס וטופ מגיעים במגוון רחב של צבעים. אתה יכול למצוא כמעט כל צבע שאתה יכול לדמיין, מאדומים וורודים קלאסיים ועד לגוונים ייחודיים יותר. זה מקל על מציאת הצבע המושלם לכל אירוע.

לק ג'ל בסיס וטופ הוא דרך מצוינת לקבל מניקור עמיד לאורך זמן. זה קל ליישום, בטוח לשימוש ומגיע במגוון רחב של צבעים. למידע נוסף, עיין במאמר זה בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן