דף הבית » מגזין » לק ג'ל אדום זוהר – כל מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל אדום זוהר – כל מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

. לק ג'ל אדום זוהר – כל מה שאתה צריך לדעת

מהו פוליש אדום זוהר?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח עם מברשת ולאחר מכן נרפא עם אור UV או LED. זהו חלופה עמידה לאורך זמן, עמידה בפני שבבים ללק רגיל. זה ידוע גם כלק ג'ל ספוג מכיוון שניתן להסיר אותו בקלות עם אצטון. לק ג'ל אדום זוהר הוא סוג של לק ג'ל בעל פיגמנט מיוחד שזוהר בחושך. זוהי דרך מצוינת להוסיף מראה ייחודי ומסוגנן לציפורניים שלך.

כיצד למרוח לק ג'ל אדום זוהר

מריחת לק ג'ל אדום זוהר דומה למריחת לק ג'ל רגיל. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף ושיוף. לאחר מכן, יש למרוח שכבה דקה של שכבת בסיס ולרפא אותה עם אור UV או LED. לאחר מכן, יש למרוח שכבה דקה של לק הג'ל האדום הזוהר ולרפא אותו עם האור. ייתכן שתצטרך למרוח כמה שכבות של הלק כדי לקבל את הצבע הרצוי. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותו עם האור.

כיצד להסיר פוליש ג'ל אדום זוהר

הסרת לק ג'ל אדום זוהר דומה להסרת לק ג'ל רגיל. התחל בהשריית צמר גפן באציטון והנחתו על הציפורן. עטפו את הציפורן בנייר אלומיניום והניחו לה לשבת 10-15 דקות. לאחר מכן, הסר את נייר הכסף והצמר גפן וגרד בעדינות את הלק בעזרת מקל כתום. ייתכן שיהיה עליך לחזור על תהליך זה מספר פעמים כדי להסיר לחלוטין את הלק.

יתרונות וחסרונות של פוליש אדום זוהר

לק ג'ל אדום זוהר הוא דרך מצוינת להוסיף מראה ייחודי ומסוגנן לציפורניים שלך. עם זאת, יש כמה יתרונות וחסרונות שיש לקחת בחשבון לפני השימוש בו.

יתרונות

  • עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים
  • קל ליישום ולהסרה
  • מראה ייחודי ומסוגנן

חסרונות

  • יכול להיות יקר
  • דורש תאורת UV או LED לריפוי
  • יכול להיות קשה להסיר

השוואה מהירה

לק רגיל לק ג'ל אדום זוהר
עמיד בפני שבבים עמיד בפני שבבים
קל ליישום קל ליישום
קל להסרה קשה להסיר
לא יקר יָקָר
אין צורך בציוד מיוחד דורש תאורת UV או LED לריפוי

בסך הכל, לק ג'ל אדום זוהר הוא דרך מצוינת להוסיף מראה ייחודי ומסוגנן לציפורניים שלך. הוא עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים וקל ליישום. עם זאת, זה יכול להיות יקר וקשה להסרה. אם את מחפשת מראה ייחודי ומסוגנן לציפורניים שלך, לק ג'ל אדום זוהר עשוי להיות הבחירה המושלמת. למידע נוסף על איך למרוח ולהסיר לק ג'ל אדום זוהר, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן