דף הבית » ציפורניים בריאות » לק ג'ל אדום עם דפוס מיקי מאוס

לק ג'ל אדום עם דפוס מיקי מאוס

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

לק ג'ל אדום עם דפוס מיקי מאוס

מהו פוליש ג'ל אדום עם דפוס מיקי מאוס?

לק ג'ל אדום עם דוגמת מיקי מאוס הוא סוג של לק הנמרח עם מברשת ולאחר מכן נרפא באור UV או LED. זהו לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. זוהי דרך מצוינת להוסיף מראה מהנה וייחודי לציפורניים שלך. תבנית מיקי מאוס היא דרך מצוינת להראות את הצד של דיסני.

כיצד למרוח פוליש ג'ל אדום עם דפוס מיקי מאוס

מריחת לק ג'ל אדום עם דוגמת מיקי מאוס קלה וניתנת לביצוע בבית. להלן השלבים שאתה צריך לנקוט כדי לקבל את המניקור המושלם:

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

לפני שתמרחי את לק הג'ל, עליך לוודא שהציפורניים נקיות וללא לכלוך או שמנים. השתמש בפצירה כדי לעצב את הציפורניים ולהסיר את כל הרכסים. לאחר מכן, השתמש במאגר ציפורניים כדי ללטש את פני הציפורניים ולהסיר כל ברק.

שלב 2: מרחי את שכבת הבסיס

לאחר הכנת הציפורניים, תוכל להתחיל למרוח את שכבת הבסיס. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת הבסיס על כל ציפורן. הקפד לכסות את כל הציפורן ולקבל את הקצוות. לאחר מכן, לרפא את שכבת הבסיס עם אור UV או LED למשך שתי דקות.

שלב 3: החל את ה-Color Coat

לאחר ריפוי שכבת הבסיס, אתה יכול להתחיל ליישם את שכבת הצבע. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של לק הג'ל האדום עם דוגמת מיקי מאוס על כל ציפורן. הקפד לכסות את כל הציפורן ולקבל את הקצוות. לאחר מכן, לרפא את שכבת הצבע עם אור UV או LED למשך שתי דקות.

שלב 4: מרחי את שכבת העל

לאחר ריפוי שכבת הצבע, ניתן למרוח את השכבה העליונה. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של השכבה העליונה על כל ציפורן. הקפד לכסות את כל הציפורן ולקבל את הקצוות. לאחר מכן, לרפא את המעיל העליון עם אור UV או LED למשך שתי דקות.

שלב 5: ניקוי

לאחר ריפוי השכבה העליונה, תוכל לנקות כל עודפי לק מסביב לקצוות הציפורניים שלך. השתמש במקלון צמר גפן טבול במסיר לק כדי לנקות טעויות.

כיצד להסיר לק ג'ל אדום עם דפוס מיקי מאוס

הסרת לק ג'ל אדום עם דוגמת מיקי מאוס היא קלה וניתנת לביצוע בבית. להלן השלבים שאתה צריך לנקוט כדי לקבל את המניקור המושלם:

שלב 1: השרו את הציפורניים

התחל בהשריית הציפורניים שלך בקערת מים חמימים למשך 10 דקות. זה יעזור לשחרר את הלק ג'ל ויקל על ההסרה.

שלב 2: תייק את המעיל העליון

לאחר שהציפורניים שלך ספוגות, אתה יכול להתחיל לשייף את השכבה העליונה. השתמש בפצירה כדי לנתק בעדינות את השכבה העליונה. הקפידו להיות עדינים ולא לתיוק עמוק מדי.

שלב 3: מרחי מסיר לק

לאחר התיוק השכבה העליונה, תוכל למרוח מסיר לק על הציפורניים שלך. התחל על ידי מריחת צמר גפן טבול במסיר לק על כל ציפורן. הקפד לכסות את כל הציפורן ולקבל את הקצוות. לאחר מכן, הניחו למסיר הלק לשבת על הציפורניים למשך 10 דקות.

שלב 4: נגב את הלק ג'ל

לאחר שמסיר הלק הספיק לעבוד, אפשר להתחיל לנגב את הלק ג'ל. התחל באמצעות מקלון צמר גפן כדי לנגב בעדינות את לק הג'ל. הקפידו להיות עדינים ולא לנגב חזק מדי.

שלב 5: העניקי לחות לציפורניים שלך

לאחר הסרת לק הג'ל, תוכל להרטיב את הציפורניים שלך. השתמשי בשמן לציפורן או בקרם כדי להרטיב את הציפורניים שלך ולשמור עליהן בריאות.

סיכום

לק ג'ל אדום עם דפוס מיקי מאוס הוא דרך מצוינת להוסיף מראה מהנה וייחודי לציפורניים שלך. זהו לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. מריחת הלק ג'ל קלה וניתנת לביצוע בבית. גם הסרת הלק ג'ל קלה וניתן לעשות אותה בבית. הקפד לבצע את השלבים לעיל כדי לקבל את המניקור המושלם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן