דף הבית » הכי פופולרי » לק ג'ל באר יעקב – מדריך מקיף

לק ג'ל באר יעקב – מדריך מקיף

לק ג'ל באר יעקב - מדריך מקיף

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל של באר יעקב?

לק ג'ל של באר יעקב הוא סוג של לק שנמרח בצורה שונה מלק מסורתי. סוג זה של פוליש מיושם בשכבות דקות ולאחר מכן נרפא תחת אור UV או LED. תהליך ריפוי זה עוזר ללק להתקשות ולהחזיק מעמד זמן רב יותר מלק מסורתי. לק ג'ל של באר יעקב זמין במגוון צבעים וגימורים, ויכול להחזיק עד שבועיים ללא שבבים או דהייה.

כיצד למרוח לק ג'ל של באר יעקב

מריחת לק ג'ל של באר יעקב היא קצת שונה מלק מסורתי. לפני מריחת הלק, חשוב לוודא שהציפורניים נקיות וללא כל שמנים או קרמים. תצטרך גם להשתמש בשכבת בסיס לפני מריחת הלק ג'ל. לאחר שהשכבה הבסיסית יבשה, ניתן למרוח את הלק ג'ל בשכבות דקות, ולרפא כל שכבה תחת אור UV או LED. לאחר ריפוי השכבה הסופית, תוכלי למרוח שכבה עליונה כדי לעזור לאטום את הצבע ולהעניק לציפורניים שלך גימור מבריק.

הסרת לק ג'ל באר יעקב

הסרת לק ג'ל של באר יעקב יכולה להיות קצת מסובכת. הדרך הטובה ביותר להסיר את הלק היא להשרות צמר גפן במסיר על בסיס אצטון ולהניח אותו על הציפורן. לאחר מכן כדאי לעטוף את הציפורן בנייר אלומיניום ולהשאיר אותה למשך כ-10 דקות. לאחר שנגמרו 10 הדקות, ניתן להסיר את נייר הכסף ולגרד בעדינות את הלק בעזרת מקל עץ כתום.

ביקורות מוצרים

לק ג'ל של באר יעקב זכה לביקורות חיוביות בעיקר ממשתמשות. משתמשים רבים שיבחו את הלבישה הממושכת של הלק, כמו גם את המגוון הרחב של הצבעים והגימורים הזמינים. חלק מהמשתמשים ציינו שיכול להיות קשה להסיר את הלק, אבל זה צפוי בכל סוג של לק ג'ל. בסך הכל לק ג'ל של באר יעקב הוא אופציה מצוינת למי שמחפשת מניקור עמיד לאורך זמן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן