דף הבית » מה ההבדל » לק ג'ל ביג בית שמש – הלק הטוב ביותר למניקור לאורך זמן

לק ג'ל ביג בית שמש – הלק הטוב ביותר למניקור לאורך זמן

לק ג'ל ביג בית שמש - הלק הטוב ביותר למניקור לאורך זמן

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל ביג בית שמש?

לק ג'ל ביג בית שמש הוא לק מהפכני המעניק מניקור עמיד לאורך זמן. זוהי פורמולה בעלת פיגמנט גבוה, עמידה לשבבים, המיושמת בשני שלבים קלים. השלב הראשון הוא מריחת שכבת הבסיס, שהיא שכבה שקופה המסייעת ללק להיצמד לציפורן. השלב השני הוא מריחת שכבת הצבע, שהיא פורמולה בעלת פיגמנט גבוה ועמידה בפני שבבים המעניקה מניקור עמיד לאורך זמן.

תכונות ויתרונות של לק ג'ל ביג בית שמש

לק ג'ל ביג בית שמש הוא מוצר מהפכני המעניק מניקור עמיד לאורך זמן. זוהי פורמולה בעלת פיגמנט גבוה, עמידה בפני שבבים, קלה למריחה ומספקת גימור מבריק וברק גבוה. הפורמולה גם מתייבשת במהירות ואינה דורשת אור UV כדי להתרפא. בנוסף, הלק נקי מכימיקלים קשים ואינו מכיל פורמלדהיד, טולואן או DBP.

איך מורחים לק ג'ל ביג בית שמש

מריחת לק ג'ל ביג בית שמש קלה ודורשת שני שלבים בלבד. ראשית, יש למרוח את שכבת הבסיס על הציפורניים. המעיל השקוף הזה עוזר ללק להיצמד לציפורן ומספק משטח חלק. לאחר מריחת שכבת הבסיס יש למרוח את שכבת הצבע. פורמולה פיגמנטית מאוד ועמידה בפני שבבים מספקת מניקור עמיד לאורך זמן. הניחו לשכבת הצבע להתייבש לחלוטין לפני מריחת שכבת עליון.

טיפים למריחת לק ג'ל ביג בית שמש

במריחת לק ג'ל ביג בית שמש חשוב לקחת את הזמן ולמרוח את הלק בצורה אחידה. הקפידו למרוח את שכבת הבסיס והצבע בשכבות דקות ולאפשר לכל שכבה להתייבש לחלוטין לפני מריחת השכבה הבאה. בנוסף, חשוב להשתמש בשכבת עליון כדי לעזור לאטום את הצבע ולספק גימור מבריק ומבריק. לבסוף, הקפידו לאחסן את הלק במקום קריר ויבש הרחק מאור שמש ישיר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן