דף הבית » בחירות הגולשים » לק ג'ל בית הכרם – כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל בית הכרם – כל מה שצריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

לק ג'ל בית הכרם – כל מה שצריך לדעת

מהו לק ג'ל של בית הכרם?

לק ג'ל של בית הכרם הוא סוג של לק הנמרח בעזרת מברשת ולאחר מכן נרפא באור UV או לד. זהו סוג לק עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. הוא גם עמיד יותר מלק מסורתי, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלו שרוצות שהציפורניים שלהן ייראו מושלמות לזמן ארוך יותר.

סוגי לק ג'ל בית הכרם

לק ג'ל של בית הכרם מגיע במגוון צבעים וגימורים. יש קרמים, שימרים, נצנצים ואפילו גימורים הולוגרפיים. אתה יכול גם למצוא מגוון של שכבות עליונות ומעילי בסיס כדי לעזור להגן על הציפורניים שלך ולשמור על מראה המניקור שלך נהדר.

טיפים ליישום

במריחת לק ג'ל של בית הכרם חשוב להתחיל עם ציפורניים נקיות ויבשות. הקפד לדחוף לאחור את הציפורניים שלך ולהסיר עודפי שמנים מהציפורניים שלך. יש למרוח שכבה דקה של שכבת בסיס ולרפא אותה עם אור UV או LED. לאחר מכן, יש למרוח שתי שכבות דקות של צבע ולרפא כל אחת. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותה.

טיפים להסרה

הסרת לק ג'ל של בית הכרם קלה וניתנת לביצוע בבית. התחל בהשריית כרית צמר גפן באציטון והנחתה על הציפורן. עטפו את האצבע בנייר אלומיניום והניחו לזה לשבת 10-15 דקות. לאחר מכן, הסר את נייר הכסף ואת כרית הצמר גפן ודחוף בעדינות את הלק שנותר בעזרת מקל כתום או דוחף לציפורן.

דעה אישית

אני אוהבת לק ג'ל של בית הכרם! זוהי דרך מצוינת להוסיף מגע של זוהר לציפורניים שלך מבלי שתצטרך לדאוג שזה יישבר או ידהה. זה גם קל למריחה ולהסרה, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת למי שרוצה לשמור על הציפורניים שלהן נראות מושלמות לאורך זמן. אם את מחפשת מניקור עמיד, לק ג'ל של בית הכרם בהחלט שווה לנסות!

  • לק ג'ל של בית הכרם הוא לק מסוג לק עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים.
  • הוא מגיע במגוון צבעים וגימורים, כולל קרמים, שימרים, נצנצים וגימורים הולוגרפיים.
  • בעת מריחת לק ג'ל של בית הכרם יש להקפיד להתחיל עם ציפורניים נקיות ויבשות.
  • הסרת לק ג'ל של בית הכרם קלה וניתנת לביצוע בבית.
  • לק ג'ל של בית הכרם הוא דרך מצוינת להוסיף נופך של זוהר לציפורניים.

לק ג'ל של בית הכרם הוא דרך מצוינת להוסיף נופך של זוהר לציפורניים. עם הנוסחה העמידה בפני שבבים, תוכלי לשמור על מראה המניקור שלך מושלם עד שבועיים. עם מגוון צבעים וגימורים לבחירה, אתה יכול ליצור מראה ייחודי שבטוח יסובב ראשים. בנוסף, עם תהליך היישום וההסרה הקלים שלו, תוכל לקבל ציפורניים מושלמות תוך זמן קצר. למידע נוסף על לק ג'ל של בית הכרם, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן