דף הבית » כללי » לק ג'ל במראה טבעי – כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל במראה טבעי – כל מה שצריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

לק ג'ל במראה טבעי – כל מה שצריך לדעת

מהו לק ג'ל בעל מראה טבעי?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח עם מברשת ולאחר מכן נרפא עם אור UV או LED. בניגוד ללק רגיל, לק ג'ל עמיד הרבה יותר ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל יש גם גימור במראה טבעי מבריק וחלק.

סוגי פוליש ג'ל

ישנם שני סוגים עיקריים של לק ג'ל: לספוג וללא ניגוב. לק ג'ל ספוג הוא הסוג הנפוץ ביותר ודורש שימוש במסיר מיוחד כדי להוריד אותו. לק ג'ל ללא ניגוב אינו דורש מסיר וניתן להסירו בעזרת כרית צמר גפן ואציטון.

כיצד למרוח פוליש ג'ל

מריחת לק ג'ל היא קצת יותר מעורבת מלק רגיל. לפני שתתחיל, הקפד לנקות ולהכין את הציפורניים שלך על ידי הסרת לק ישן ודחיפת הציפורניים שלך לאחור. לאחר מכן, יש למרוח שכבה דקה של שכבת בסיס ולרפא אותה עם אור UV או LED. לאחר מכן, יש למרוח שתי שכבות דקות של צבע ולרפא כל שכבה. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותה.

כיצד להסיר פוליש ג'ל

הסרת לק ג'ל קלה וניתנת לביצוע בבית. אם יש לך לק ג'ל ספוג, תצטרך להשתמש במסיר מיוחד. התחל בהשריית כרית צמר גפן במסיר והנחתה על הציפורן. עטפו את האצבע בנייר כסף והניחו לזה לשבת 10-15 דקות. לאחר מכן, הסר את נייר הכסף ודחוף בעדינות את הלק בעזרת מקל כתום. אם יש לך לק ג'ל ללא ניגוב, אתה יכול להסיר אותו עם כרית צמר גפן ואציטון.

טיפים למריחה והסרה של לק ג'ל

בעת מריחת לק ג'ל, הקפידו למרוח שכבות דקות ולרפא כל שכבה לחלוטין. זה יעזור ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר ולהיראות טוב יותר. בעת הסרת לק ג'ל, הקפד להשתמש במסיר הנכון ולעקוב אחר ההוראות בקפידה. אם את משתמשת באציטון, הקפידי להשתמש בכרית כותנה ולא במגבת נייר, שכן מגבות נייר יכולות להיות שוחקות מדי. לק ג'ל הוא דרך מצוינת לקבל מניקור עמיד לאורך זמן במראה טבעי. בעזרת הכלים והטכניקות הנכונות תוכלו למרוח ולהסיר לק ג'ל בקלות בבית. למידע נוסף, עיין בסרטון זה על לק ג'ל במראה טבעי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן