דף הבית » ויראלי » לק ג'ל בננה צהוב | כל מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל בננה צהוב | כל מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל בננה צהוב | כל מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל בננה צהוב?

לק ג'ל צהוב בננה הוא סוג של לק הנמרח על הציפורניים באמצעות נוסחת ג'ל מיוחדת. לק מסוג זה נועד להחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל ולרוב מורחים אותו בסלון או בבית. נוסחת הג'ל עוזרת ללק להיצמד טוב יותר לציפורניים ומעניקה לו גימור מבריק.

סוגי לק ג'ל בננה צהוב

ישנם סוגים רבים ושונים של לק ג'ל צהוב בננה זמינים בשוק. חלק מהסוגים הפופולריים ביותר הם:• לק ג'ל בננה צהוב מסורתי – לק מסוג זה נמרח בדרך כלל בסלון ונועד להחזיק מעמד עד שבועיים. הוא נמרח בדרך כלל עם מברשת ודורש נורת UV או LED כדי לרפא את הלק. • לק ג'ל פיל-אוף בננה צהוב – לק מסוג זה מיועד למריחה בבית וניתן לקלף אותו כשיגיע הזמן כדי לשנות את הצבע. הוא נמרח בדרך כלל עם מברשת ולא מצריך אור UV או LED כדי לרפא אותו. • לק ג'ל בננה צהוב לאורך זמן – לק מסוג זה נועד להחזיק מעמד עד שלושה שבועות ובדרך כלל מורחים אותו עם מברשת. זה דורש אור UV או LED כדי לרפא את הלק.

כיצד למרוח לק ג'ל בננה צהוב

מריחת לק ג'ל צהוב בננה היא תהליך פשוט למדי. השלב הראשון הוא הכנת הציפורניים על ידי שיוקן והסרת לכלוך או שמנים. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס של לק הג'ל ולרפא אותו תחת אור UV או LED. לאחר שכבת הבסיס יבשה, מרחו שתי שכבות של לק ג'ל צהוב בננה ורפאו כל שכבה תחת האור. לבסוף, מרחו שכבה עליונה של הלק ג'ל ורפאו אותו תחת האור.

כיצד להסיר לק ג'ל בננה צהוב

הסרת לק ג'ל צהוב בננה היא גם תהליך פשוט למדי. הצעד הראשון הוא לשפשף את הציפורניים עם חוצץ כדי לשבור את הלק. לאחר מכן, השרו צמר גפן באצטון והניחו אותו על הציפורן. עוטפים את הציפורן בנייר אלומיניום ומשאירים אותה למשך 10-15 דקות. לבסוף, הסר את נייר הכסף ואת צמר הגפן והשתמש במקל כתום כדי לגרד בעדינות את הלק שנותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן