דף הבית » אופנת לק ג׳ל » לק ג'ל בסגנון קוריאני: כל מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל בסגנון קוריאני: כל מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

לק ג'ל בסגנון קוריאני: כל מה שאתה צריך לדעת

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח בצורה דומה ללק רגיל, אך הוא נרפא באור UV או LED. לק מסוג זה עמיד יותר מלק רגיל ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. הוא גם גמיש יותר מלק רגיל, כך שהוא לא ייסדק או יישבר באותה קלות.

סוגי פוליש ג'ל

ישנם סוגים רבים ושונים של לק ג'ל זמינים. הסוג הפופולרי ביותר הוא לק הג'ל הקלאסי, שהוא תהליך חד-שלבי שאינו דורש שכבת בסיס או שכבת עליון. לק ג'ל מסוג זה נמרח בשכבות דקות ומתרפא באור UV או LED. סוג אחר של לק ג'ל הוא לק ג'ל ספוג. לק ג'ל מסוג זה נמרח בשכבות דקות ומתרפא באור UV או LED. ניתן להסיר אותו עם תמיסת ספיגה מיוחדת, מה שהופך אותו לאופציה מצוינת עבור אלה שרוצות לשנות את צבע הציפורן לעתים קרובות. הסוג השלישי של לק ג'ל הוא ג'ל הבנאי. לק ג'ל מסוג זה נמרח בשכבות עבות יותר ומתרפא באור UV או LED. הוא עמיד יותר מהלק ג'ל הקלאסי או הספוג והוא מעולה למי שרוצה מניקור עמיד יותר.

כיצד למרוח פוליש ג'ל

מריחת לק ג'ל היא תהליך פשוט הדורש מספר שלבים. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף והברקה. לאחר מכן, תצטרך למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל ולרפא אותו עם אור UV או LED. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, אתה יכול למרוח את שכבת הצבע של לק ג'ל ולרפא אותו עם אור UV או LED. לבסוף, תצטרכו למרוח שכבה עליונה של לק ג'ל ולרפא אותו עם אור UV או LED.

השוואה מהירה

סוג פוליש ג'ל יישום הֲסָרָה
קלַאסִי אין צורך בשכבת בסיס או עליון לא ניתן להסיר עם תמיסת ספיגה
ספיגה דורש שכבת בסיס ושכבת עליון ניתן להסיר עם תמיסת ספיגה
בּוֹנֶה דורש שכבות עבות יותר לא ניתן להסיר עם תמיסת ספיגה

כיצד לשמור על פוליש ג'ל

תחזוקת לק ג'ל קלה. כדי שהמניקור שלך ייראה רענן, עליך להימנע משימוש בכימיקלים קשים או חומרים שוחקים על הציפורניים. כדאי גם להימנע מהשריית הציפורניים שלך במים לפרקי זמן ארוכים, מכיוון שהדבר עלול לגרום ללק הג'ל להתרומם. כדי להסיר את הלק ג'ל שלך, אתה יכול להשתמש בתמיסת השרייה מיוחדת או שאתה יכול להשתמש בפצירה כדי לשפשף בעדינות הרחק את הלק. אם תבחר להשתמש בתמיסת ספיגה, הקפד לעקוב אחר ההוראות שעל האריזה.

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן מחזיק לק ג'ל?

ת: לק ג'ל יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות.

ש: האם לק ג'ל עדיף על לק רגיל?

ת: כן, לק ג'ל עמיד יותר מלק רגיל והוא גמיש יותר, כך שהוא לא ייסדק או יישבר באותה קלות.

ש: האם אני יכול להסיר לק ג'ל עם תמיסת ספיגה?

ת: כן, ניתן להסיר סוגים מסוימים של לק ג'ל בעזרת תמיסת ספיגה. עם זאת, לא ניתן להסיר את הלקים הקלאסיים והבניין ג'ל עם תמיסת ספיגה.

סיכום

לק ג'ל הוא סגנון מניקור פופולרי בקוריאה. הוא עמיד וגמיש יותר מלק רגיל ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. ישנם שלושה סוגים של לק ג'ל: קלאסי, ספוג ובונה. מריחת לק ג'ל היא תהליך פשוט הדורש מספר שלבים. כדי לשמור על לק הג'ל שלך, עליך להימנע משימוש בכימיקלים קשים או חומרים שוחקים על הציפורניים שלך ולהימנע מהשריית הציפורניים במים לפרקי זמן ארוכים. כדי להסיר את לק הג'ל שלך, אתה יכול להשתמש בתמיסת ספיגה מיוחדת או שאתה יכול להשתמש בפצירה כדי לשפשף בעדינות את הלק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן