דף הבית » ויראלי » לק ג'ל בצבעי גלידה

לק ג'ל בצבעי גלידה

לק ג'ל בצבעי גלידה

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח עם מברשת ומתרפא במנורת UV או LED. יש לו גימור מבריק והוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל הוא דרך מצוינת להשיג ציפורניים באיכות סלון ללא תג מחיר בסלון.

לק ג'ל בצבעי גלידה

לק ג'ל בצבעי גלידה הוא דרך מצוינת להוסיף קצת כיף למראה שלך. מוורוד פסטל ועד כחול בוהק, יש מגוון גוונים לבחירה. ניתן להשתמש בלק ג'ל בצבעי גלידה ליצירת מראה עדין ונשי או סגנון נועז ויוצר אמירה.

כיצד למרוח פוליש ג'ל בצבעי גלידה

מריחת לק ג'ל בצבעי גלידה קלה וניתנת לביצוע בבית. ראשית, התחל עם ציפורניים נקיות ויבשות. יש למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל שקוף ולרפא אותו עם מנורת UV או LED. לאחר מכן, יש למרוח שכבה דקה של צבע הגלידה לבחירתך ולרפא אותה עם המנורה. חזור על שלב זה עד לקבלת עוצמת הצבע הרצויה. לבסוף, יש למרוח שכבה עליונה של לק ג'ל שקוף ולרפא אותו עם המנורה.

היתרונות של פוליש ג'ל בצבעי גלידה

ללק ג'ל בצבעי גלידה יתרונות רבים. הוא עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים, כך שתוכל ליהנות מהמניקור שלך עד שבועיים. זה גם קל למריחה ולהסרה, כך שאתה לא צריך לדאוג מפגיעה בציפורניים שלך. בנוסף, הוא זמין במגוון גוונים, כך שתוכלו למצוא את הצבע המושלם לכל אירוע.

סיכום

לק ג'ל בצבעי גלידה הוא דרך מצוינת להוסיף קצת כיף למראה שלך. הוא עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים וקל ליישום ולהסרה. בנוסף, הוא זמין במגוון גוונים, כך שתוכלו למצוא את הצבע המושלם לכל אירוע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן