דף הבית » מה ההבדל » לק ג'ל בצבע חלבי

לק ג'ל בצבע חלבי

לק ג'ל בצבע חלבי

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו ג'ל פוליש בצבע חלבי?

לק ג'ל בצבע חלבי הוא סוג של מניקור המשתמש בסוג מיוחד של לק ג'ל ליצירת מראה עדין ומתוחכם. את הלק ג'ל מורחים על הציפורניים בשכבות דקות ומתרפאים באור UV או LED. בניגוד ללק רגיל, לק ג'ל עמיד הרבה יותר ויכול להחזיק עד שבועיים ללא שבבים. הצבע החלבי הוא גוון ניטרלי המושלם למי שרוצה להוסיף נופך של תחכום לציפורניים מבלי להיות נוצצים מדי.

היתרונות של פוליש ג'ל בצבע חלבי

לק ג'ל בצבע חלבי יש יתרונות רבים. ראשית, הוא הרבה יותר עמיד מלק רגיל ויכול להחזיק עד שבועיים ללא שבבים. זה אומר שאתה לא צריך לדאוג שהמניקור שלך ידהה או יתקלקל במהירות. בנוסף, הצבע החלבי עדין ומתוחכם, כך שהוא מושלם למי שרוצה להוסיף מגע של אלגנטיות לציפורניים מבלי להיות נוצצים מדי. לבסוף, לק ג'ל קל למריחה ולהסרה, מה שהופך אותו לאופציה נהדרת עבור מי שחדש במניקור.

כיצד למרוח פוליש ג'ל בצבע חלבי

מריחת לק ג'ל בצבע חלבי קלה יחסית. ראשית, עליך להתחיל בהכנת הציפורניים שלך על ידי שיוף ושיוף. לאחר הכנת הציפורניים, עליך למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל. לאחר שכבת הבסיס יבשה, תוכלי למרוח את לק הג'ל בצבע חלבי בשכבות דקות. הקפד לרפא כל שכבה עם אור UV או LED לפני מריחת השכבה הבאה. לבסוף, לאחר שמריחת את מספר השכבות הרצוי, תוכל למרוח שכבה עליונה של לק ג'ל ולרפא אותה עם האור.

כיצד להסיר פוליש ג'ל בצבע חלבי

הסרת לק ג'ל בצבע חלבי היא גם פשוטה יחסית. ראשית, כדאי להתחיל בהשריית כרית צמר גפן במסיר לק על בסיס אצטון. לאחר שכרית הצמר גפן ספוג, כדאי להניח אותה על הציפורן ולעטוף אותה בנייר כסף. לאחר עטיפת הציפורניים בנייר כסף, כדאי להשאיר אותן למשך 10-15 דקות. לבסוף, ניתן להסיר את נייר הכסף ואת כרית הצמר גפן ולגרד בעדינות את לק הג'ל בעזרת מקל כתום. לק ג'ל בצבע חלבי הוא דרך מצוינת להוסיף מראה עדין ומתוחכם לציפורניים. עם הבלאי שלו לאורך זמן והמריחה וההסרה הקלה שלו, הוא מושלם למי שרוצה להוסיף מגע של אלגנטיות לציפורניים מבלי להיות צעקני מדי. כדי ללמוד עוד על סוג זה של מניקור, אתה יכול לצפות בסרטון זה ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן