דף הבית » בחירות הגולשים » לק ג'ל בשבת באור יהודה

לק ג'ל בשבת באור יהודה

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

לק ג'ל בשבת באור יהודה

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח עם מברשת ולאחר מכן נרפא תחת אור אולטרה סגול (UV). סוג זה של לק ידוע בגימור העמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים. זהו טרנד יופי פופולרי באור יהודה ובערים רבות אחרות ברחבי העולם.

האם אפשר ללבוש לק ג'ל בשבת?

השאלה האם מותר או לא ללבוש לק ג'ל בשבת נתונה לוויכוח בין חכמי ישראל. יש הטוענים שאסור משום שמדובר בצורת כתיבה, שהיא אחת מ-39 קטגוריות העבודה האסורות בשבת. אחרים טוענים שזה מותר משום שאינו כרוך באף אחת מ-39 קטגוריות העבודה האסורות בשבת.

טיעון ההיתר

הטוענים שמותר ללבוש לק ג'ל בשבת מצביעים על כך שפעולת מריחת הלק אינה כרוכה באף אחת מ-39 קטגוריות העבודה האסורות בשבת. הם גם מצביעים על העובדה שפעולת ריפוי הפוליש תחת אור UV אינה כרוכה באף אחת מ-39 קטגוריות העבודה האסורות בשבת.

הטענה נגד ההיתר

הטוענים שאסור ללבוש לק ג'ל בשבת מצביעים על כך שפעולת מריחת הלק כרוכה בצורת כתיבה, שהיא אחת מ-39 קטגוריות העבודה האסורות בשבת. הם גם מצביעים על העובדה שפעולת ריפוי הפוליש תחת אור UV כרוכה בסוג של אש, שהיא גם אחת מ-39 קטגוריות העבודה האסורות בשבת.

פסק הדין הסופי

בסופו של דבר, השאלה האם מותר או לא ללבוש לק ג'ל בשבת היא עניין של ויכוח בין חכמי ישראל. יש הטוענים שמותר, ואחרים טוענים שאסור. בסופו של דבר, כל אחד יכול להחליט מה מתאים לו.

דעה אישית

לדעתי, אני סבורה שמותר ללבוש לק ג'ל בשבת. אני סבור כי פעולת מריחת הפוליש אינה כרוכה באף אחת מ-39 קטגוריות העבודה האסורות בשבת, וכי פעולת ריפוי הפוליש באור UV אינה כרוכה באף אחת מ-39 קטגוריות העבודה האסורות בשבת. לכן אני סבורה שמותר ללבוש לק ג'ל בשבת באור יהודה.

סיכום

לסיכום, השאלה האם מותר או לא מותר ללבוש לק ג'ל בשבת באור יהודה נתונה לוויכוח בין חכמי ישראל. יש הטוענים שמותר, ואחרים טוענים שאסור. בסופו של דבר, כל אחד יכול להחליט מה מתאים לו. כדי ללמוד עוד על נושא זה, תוכל לצפות בסרטון זה ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן