דף הבית » מגזין » לק ג'ל הדר קניון – מדריך מקיף

לק ג'ל הדר קניון – מדריך מקיף

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

לק ג'ל הדר קניון – מדריך מקיף

לק ג'ל הדר קניון – מדריך מקיף

לק ג'ל הדר קניון הוא בחירה פופולרית למי שמחפשת מניקור עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים. זהו סוג של לק שנמרח כמו לק רגיל אך נרפא תחת מנורת UV או LED. לק מסוג זה ידוע בעמידותו ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל הדר קניון זמין במגוון צבעים וגימורים, מה שמקל על מציאת הגוון המושלם לכל אירוע. זה גם קל למריחה ולהסרה, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלה שאין להם הרבה זמן לבזבז על הציפורניים שלהם.

היתרונות של לק ג'ל הדר קניון

ללק ג'ל הדר קניון יתרונות רבים על פני לק המסורתי. הוא עמיד יותר ועמיד בפני שבבים, כך שהוא יחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל. זה גם קל למריחה ולהסרה, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלה שאין להם הרבה זמן לבזבז על הציפורניים שלהם. לק ג'ל של הדר קניון גם פחות סביר לגרום נזק לציפורניים שלך מאשר לק מסורתי. . סביר להניח שהוא יגרום להכתמה או שינוי צבע, והוא גם פחות סביר לגרום לפיצול או פיצוח של הציפורניים.

כיצד למרוח לק ג'ל של הדר קניון

מריחת לק ג'ל הדר קניון קלה וניתנת לביצוע בכמה שלבים פשוטים. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף והברקה. לאחר מכן, תצטרכו למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל הדר קניון. לאחר ייבוש שכבת הבסיס, ניתן למרוח שתי שכבות בצבע לפי בחירתך. לבסוף, תצטרך לרפא את הלק תחת מנורת UV או LED למשך שתי דקות.

כיצד להסיר לק ג'ל של הדר קניון

הסרת לק ג'ל של הדר קניון היא גם קלה וניתן לבצעה בכמה שלבים פשוטים. ראשית, תצטרך להשרות כרית צמר גפן באציטון ולהניח אותה על הציפורן. לאחר מכן, תצטרך לעטוף את האצבע בנייר אלומיניום כדי למנוע מהאצטון להתאדות. לבסוף, תצטרך להמתין 10-15 דקות לפני הסרת נייר הכסף והצמר גפן.

השוואה מהירה

מוצר עֲמִידוּת נזק לציפורניים יישום הֲסָרָה
לק ג'ל הדר קניון עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים פחות סיכוי לגרום נזק קל ליישום קל להסרה
לק מסורתי לא כל כך עמיד סביר יותר לגרום נזק קל ליישום קל להסרה

לק ג'ל הדר קניון הוא בחירה מצוינת למי שמחפשת מניקור עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים. קל למריחה ולהסרה, ויש פחות סיכוי שהוא יגרום נזק לציפורניים שלך מאשר לק מסורתי. עם מגוון צבעים וגימורים לבחירה, קל למצוא את הגוון המושלם לכל אירוע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן