דף הבית » המלצת הצוות » לק ג'ל ורוד ולבן – כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל ורוד ולבן – כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל ורוד ולבן - כל מה שצריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח עם מברשת, נרפא מתחת למנורת UV או LED, ולאחר מכן ספוג באציטון. זהו חלופה עמידה הרבה יותר ללק מסורתי, ויכולה להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או קילופים. לק ג'ל גם הרבה יותר קל למריחה מאשר לק מסורתי, מכיוון שהוא אינו דורש זמן ייבוש.

סוגי פוליש ג'ל

ישנם סוגים רבים ושונים של לק ג'ל זמינים, החל בצבעים מסורתיים ועד לגוונים נצנצים ומטאליים. אחד הסוגים הפופולריים ביותר של לק ג'ל הוא לק ג'ל ורוד ולבן. סוג זה של לק ג'ל משמש בדרך כלל ליצירת מראה צרפתי מניקור, עם בסיס ורוד וקצות לבנות. זהו מראה קלאסי המושלם לכל אירוע.

כיצד למרוח פוליש ג'ל ורוד ולבן

מריחת לק ג'ל ורוד ולבן דומה למריחת כל סוג אחר של לק ג'ל. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף, ליטוש ודחיפת הציפורניים לאחור. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל ולרפא אותו תחת מנורת UV או LED. לאחר מכן, מרחי את הצבע הוורוד על בסיס הציפורן, ורפא אותו. לבסוף, מרחי את הצבע הלבן על קצות הציפורניים, ורפא אותו. לאחר ריפוי הלק, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותו. לבסוף, נגב את הציפורניים במגבון נטול מוך ספוג באלכוהול איזופרופיל כדי להסיר את השאריות הדביקות.

טיפים למריחת לק ג'ל ורוד ולבן

  • למרוח שכבות דקות של לק ג'ל לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • הקפידו לרפא כל שכבת פוליש למשך הזמן המומלץ.
  • השתמשי בשמן לציפורניים כדי לשמור על לחות הציפורניים והציפורניים שלך.

הסרת פוליש ג'ל ורוד ולבן

הסרת לק ג'ל ורוד ולבן קלה. התחל בהשריית צמר גפן באציטון והנחתו על הציפורן. עטפו את הציפורן בנייר כסף כדי לשמור על האצטון במקומו. הניחו לציפורניים להשרות 10-15 דקות, ולאחר מכן הסר את נייר הכסף והצמר גפן. השתמש במקל כתום או בדחף לציפורן כדי לגרד בעדינות את לק הג'ל. לאחר הסרת לק הג'ל, השתמשי בשמן לציפורן כדי להזין את הציפורניים.

אם אתה מחפש לנסות לק ג'ל ורוד ולבן, בדוק את הסרטון הזה לקבלת הדרכה שלב אחר שלב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן