דף הבית » בחירות הגולשים » לק ג'ל זכרון יעקב – טיפים וטריקים למניקור מושלם

לק ג'ל זכרון יעקב – טיפים וטריקים למניקור מושלם

לק ג'ל זכרון יעקב - טיפים וטריקים למניקור מושלם

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל של זכרון יעקב?

לק ג'ל של זכרון יעקב הוא לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים המושלם למניקור מקצועי. זהו סוג של לק שנרפא תחת נורת UV או LED, מה שעוזר לו להחזיק מעמד זמן רב יותר מאשר לק רגיל. הוא גם נותן גימור מבריק וזמין במגוון צבעים.

איך מורחים לק ג'ל של זכרון יעקב

מריחת לק ג'ל של זכרון יעקב אינה קשה, אך דורשת מספר שלבים נוספים מלק רגיל. להלן השלבים למניקור מושלם: 1. התחל בהכנת הציפורניים שלך. נייק ועצב את הציפורניים שלך ודחוף לאחור את ציפורני החתול שלך.2. נקו את הציפורניים עם תמיסת הכנה לציפורניים על בסיס אלכוהול כדי לוודא שאין לכלוך או שמן על הציפורניים.3. יש למרוח שכבה דקה של שכבת הבסיס ג'ל זכרון יעקב. הקפד לכסות את קצוות הציפורניים שלך כדי לעזור ללק להיצמד טוב יותר.4. ארפא את שכבת הבסיס תחת אור UV או LED למשך שתי דקות.5. יש למרוח שכבה דקה של לק צבעוני זכרון יעקב. הקפד לכסות שוב את קצוות הציפורניים שלך.6. ארפא את שכבת הצבע תחת אור UV או LED למשך שתי דקות.7. יש למרוח שכבה דקה של ה-top coat זכרון יעקב ג'ל. הקפד לכסות שוב את קצוות הציפורניים שלך.8. ארפא את השכבה העליונה תחת אור UV או LED למשך שתי דקות.9. נקו את הציפורניים עם מגבון נטול מוך ספוג בתמיסת הכנת ציפורניים על בסיס אלכוהול.10. מרחי שמן לציפורניים כדי להזין את הציפורניים והציפורניים שלך.

טיפים וטריקים למניקור מושלם עם לק ג'ל של זכרון יעקב

הנה כמה טיפים וטריקים שיעזרו לך לקבל את המניקור המושלם עם לק ג'ל של זכרון יעקב:1. הקפידו להשתמש בשכבה דקה מכל שכבת לק. יותר מדי פוליש עלול לגרום לבעבוע וקילוף.2. הקפד לכסות את קצוות הציפורניים שלך בעת מריחת הלק. זה יעזור ללק להיצמד טוב יותר ולהחזיק מעמד זמן רב יותר.3. הקפידו לרפא כל שכבת פוליש למשך הזמן המומלץ. זה יבטיח שהלק יתרפא במלואו ויחזיק מעמד זמן רב יותר.4. הקפד לנקות את הציפורניים שלך עם מגבון נטול מוך ספוג בתמיסת הכנה לציפורניים על בסיס אלכוהול לאחר כל שכבת לק. זה יעזור להסיר כל שאריות ויעזור ללק להיצמד טוב יותר.5. הקפידי למרוח שמן לציפורן לאחר כל מניקור כדי להזין את הציפורניים והציפורניים שלך.

סיכום

לק ג'ל של זכרון יעקב הוא לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים המושלם למניקור מקצועי. זה קל למריחה, אבל זה דורש כמה שלבים נוספים מאשר לק רגיל. עם הטיפים והטריקים הנכונים תוכלי לקבל מניקור מושלם עם לק ג'ל של זכרון יעקב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן