דף הבית » ויראלי » לק ג'ל ירוק מנטה – יתרונות, סגנונות וטיפים

לק ג'ל ירוק מנטה – יתרונות, סגנונות וטיפים

לק ג'ל ירוק מנטה - יתרונות, סגנונות וטיפים

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל ירוק מנטה?

לק ג'ל ירוק מנטה הוא סוג של לק הנמרח בשכבות ומתרפא באור UV או LED. זוהי דרך מצוינת להוסיף רמז עדין של צבע לציפורניים שלך מבלי להיות נועז מדי.

היתרונות של לק ג'ל ירוק מנטה

לק ג'ל ירוק מנטה ידוע בלחיקה ובברק שלו לאורך זמן. הוא גם עמיד בפני שבבים ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. בנוסף, קל למריחה ולהסרה, מה שהופך אותו לאופציה נהדרת עבור אלה שלא רוצים לבזבז יותר מדי זמן על הציפורניים שלהם.

סגנונות של לק ג'ל ירוק מנטה

לק ג'ל ירוק מנטה מגיע במגוון סגנונות, מפסטלים עדינים ועד ניאון נועזים. ניתן למצוא גם גימורי נצנצים ושימר, וגם גימורים מאט ומבריק.

טיפים למריחת לק ג'ל ירוק מנטה

הכן את הציפורניים שלך

לפני מריחת לק ג'ל ירוק מנטה, חשוב להכין את הציפורניים. התחל בשיפוץ הציפורניים שלך לצורה הרצויה לך ושיוף אותן כדי להסיר רכסים. לאחר מכן, השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף לאחור את ציפורני החתול שלך ולמרוח שכבת בסיס.

החל את הפולנית

לאחר שהציפורניים שלך מוכנות, אתה יכול להתחיל למרוח לק ג'ל ירוק מנטה. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של לק, הקפד לכסות את הקצה החופשי של הציפורן שלך. ארפא את השכבה עם אור UV או LED, וחזור עם שכבה שנייה.

לסיים עם טופ קואט

לאחר שתמרחת את מספר השכבות הרצוי, סיים עם שכבה עליונה. זה יעזור להגן על הלק שלך ולתת לו ברק מבריק לאורך זמן.

הסר את הפולנית

כאשר את מוכנה להסיר את לק הג'ל הירוק מנטה שלך, התחל בהשריית כרית צמר גפן באציטון והנח אותה על הציפורן. עטפו את הכרית בנייר אלומיניום והניחו לו לשבת 10-15 דקות. לאחר מכן, השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את הלק.

סיכום

לק ג'ל ירוק מנטה הוא דרך מצוינת להוסיף רמז עדין של צבע לציפורניים שלך. הוא עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים וקל ליישום ולהסרה. עם מגוון סגנונות וגימורים, תוכלי למצוא את לק ג'ל ירוק מנטה המושלם למראה שלך.

משאבים נוספים

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן