דף הבית » הכי נצפים » לק ג'ל ירוק מנטה עם עיטורים

לק ג'ל ירוק מנטה עם עיטורים

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

לק ג'ל ירוק מנטה עם עיטורים

מהו פוליש ירוק מנטה?

לק ג'ל ירוק מנטה הוא סוג של לק הנמרח עם מברשת ומתרפא באור UV או LED. זהו חלופה עמידה לאורך זמן, עמידה בפני שבבים ללק מסורתי. הצבע הוא ירוק בהיר ופסטלי המושלם לאביב וקיץ. ניתן להשתמש בו ליצירת מגוון מראות, מעדינים ועד נועזים.

כיצד למרוח פוליש מנטה ירוק ג'ל

מריחת לק ג'ל ירוק מנטה דומה למריחת לק רגיל. התחל בניקוי והכנת הציפורניים שלך. דחוף לאחור את הציפורניים שלך והסר כל לכלוך או שמן משטח הציפורניים שלך. יש למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל ולרפא אותו עם אור UV או LED. לאחר מכן, מרחו שתי שכבות דקות של לק ג'ל ירוק מנטה ורפאו כל שכבה עם האור. סיים עם שכבת עליון ורפא אותו עם האור.

לק ג'ל ירוק מנטה עם עיטורים

ניתן להשתמש בלק ג'ל ירוק מנטה ליצירת מגוון מראות, מעדינים ועד נועזים. כדי ליצור מראה דרמטי יותר, תוכלי להוסיף קישוטים לציפורניים. קישוטים יכולים לכלול אבני חן, נצנצים או אלמנטים תלת מימדיים אחרים. אתה יכול להשתמש בפינצטה כדי להניח את הקישוטים על הציפורניים שלך. לאחר שהנחתם את הקישוטים, השתמשו בשכבה עליונה כדי לאטום אותם למקומם. ארפא את המעיל העליון עם אור UV או LED.

טיפים ליישום קישוטים

כאשר מורחים קישוטים על הציפורניים, חשוב לקחת את הזמן ולדיוק. ודא שהקישוטים מונחים במיקום הרצוי לפני ריפוים עם האור. אתה יכול גם להשתמש בכלי מנקד כדי לעזור במיקום הקישוטים.

הסרת לק ג'ל ירוק מנטה עם קישוטים

הסרת לק ג'ל ירוק מנטה עם עיטורים דומה להסרת לק ג'ל רגיל. התחל בהשריית כרית צמר גפן באציטון והנחתה על הציפורן. עטפו את האצבע בנייר כסף כדי למנוע מהאצטון להתאדות. הניחו לאציטון להשרות 10-15 דקות. לאחר מכן, השתמש במקל כתום או בדוחף לציפורן כדי להסיר בעדינות את הלק. ייתכן שתצטרך לחזור על התהליך אם הלק לא יורד בקלות. כשמדובר ביצירת מראה ייחודי עם לק ג'ל ירוק מנטה, האפשרויות הן אינסופיות. בעזרת הכלים והטכניקות הנכונות תוכלו ליצור מראה מושלם לכל אירוע. למידע נוסף על יצירת מראה עם לק ג'ל, בדוק את הסרטון הזה ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן