דף הבית » הכי נצפים » לק ג'ל: יתרונות, סוגים ודוגמאות

לק ג'ל: יתרונות, סוגים ודוגמאות

לק ג'ל: יתרונות, סוגים ודוגמאות

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק הדורש סוג מיוחד של תהליך ריפוי. בניגוד ללק רגיל, לק ג'ל נרפא באמצעות אור אולטרה סגול (UV), שעוזר לו להחזיק מעמד זמן רב יותר ומונע ממנו להישבר או להיסדק. לק ג'ל הוא גם עבה יותר מלק רגיל, מה שהופך אותו לעמיד יותר ופחות סביר להישבר.

היתרונות של לק ג'ל

ללק ג'ל מספר יתרונות על פני לק רגיל. הוא עמיד יותר ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או להיסדק. יש לו גם גימור מבריק שלק רגיל לא יכול לשחזר. בנוסף, לק ג'ל קל יותר למריחה ולהסרה מאשר לק רגיל, מה שהופך אותו לאופציה נהדרת עבור אנשים שאין להם הרבה זמן לבזבז על הציפורניים שלהם.

סוגי לק ג'ל

לק ג'ל מגיע במגוון צבעים וגימורים. הסוג הנפוץ ביותר של לק ג'ל הוא גימור מבריק, אך קיימים גם גימורים מאט, נצנצים ומטאליים. בנוסף, חלק ללקים ג'ל הם ריחניים או בעלי אפקטים מיוחדים, כגון זוהר בחושך.

דוגמאות ללק ג'ל

Essie Gel Couture

Essie Gel Couture הוא מותג פופולרי של לק ג'ל המציע מגוון רחב של צבעים וגימורים. הלקים עמידים בפני שבבים ובעל גימור מבריק שמחזיק עד שבועיים.

OPI GelColor

OPI GelColor הוא לק ג'ל עמיד המגיע במגוון צבעים וגימורים. הלקים קלים למריחה והסרה, והם מחזיקים מעמד עד שבועיים ללא שבבים או סדקים.

לק ג'ל סאג-אוף ג'ליש

Gelish Soak-Off Gel Polish הוא מותג פופולרי של לק ג'ל המציע מגוון רחב של צבעים וגימורים. הלקים עמידים בפני שבבים ובעל גימור מבריק שמחזיק עד שבועיים.

סאלי הנסן מירקל ג'ל

Sally Hansen Miracle Gel הוא לק ג'ל עמיד המגיע במגוון צבעים וגימורים. הלקים קלים למריחה והסרה, והם מחזיקים מעמד עד שבועיים ללא שבבים או סדקים.

מותג סיים עֲמִידוּת
Essie Gel Couture מבריק עד שבועיים
OPI GelColor מבריק עד שבועיים
לק ג'ל סאג-אוף ג'ליש מבריק עד שבועיים
סאלי הנסן מירקל ג'ל מבריק עד שבועיים

לק ג'ל הוא אופציה מצוינת למי שרוצה לקבל ציפורניים מבריקות ועמידות לאורך זמן. למידע נוסף על לק ג'ל, בקר בדף ויקיפדיה עבור לק ג'ל .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן