דף הבית » המלצות הצוות » לק ג'ל לא מתייבש במכונה

לק ג'ל לא מתייבש במכונה

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

לק ג'ל לא מתייבש במכונה

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח כמו לק רגיל, אבל הוא נרפא עם מנורת UV או LED. זהו סוג לק עבה ועמיד יותר שיכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. הוא גם עמיד יותר בפני מים ואלמנטים אחרים, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אנשים שרוצים שהציפורניים שלהם ייראו מושלמות לאורך זמן.

למה פוליש ג'ל לא מתייבש במכונה?

לק ג'ל אינו מתייבש במכונה מכיוון שהמכונה אינה פולטת אור UV או LED. נורית ה-UV או ה-LED נחוצה כדי לרפא את הלק ג'ל ולגרום לו להחזיק מעמד זמן רב יותר. ללא האור, לק הג'ל לא יתקשה ויישאר רטוב ודביק.

מה אתה יכול לעשות כדי לתקן את זה?

אם אתה רוצה להשתמש במכונה לייבוש לק הג'ל שלך, אתה יכול לרכוש מכונה עם מנורת UV או LED. זה יאפשר לך לרפא את הלק ג'ל ולגרום לו להחזיק מעמד זמן רב יותר. ניתן גם לרכוש מעיל עליון המיועד לשימוש עם מכונה. מעיל עליון זה יעזור לאטום את הלק ג'ל ולגרום לו להימשך זמן רב יותר.

מהם היתרונות של פוליש ג'ל?

לק ג'ל הוא בחירה מצוינת עבור אנשים שרוצים שהציפורניים שלהם ייראו מושלמות לאורך זמן. הוא עמיד יותר מלק רגיל ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. הוא גם עמיד יותר בפני מים ואלמנטים אחרים, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אנשים פעילים ולא רוצים שהציפורניים שלהם ייפגעו.

כיצד למרוח פוליש ג'ל

מריחת לק ג'ל דומה למריחת לק רגיל. התחל בניקוי ושיוק הציפורניים שלך. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס ולרפא אותו עם מנורת UV או LED. לאחר מכן, יש למרוח את לק הג'ל ולרפא אותו עם המנורה. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותו עם המנורה.

סיכום

לק ג'ל אינו מתייבש במכונה מכיוון שהמכונה אינה פולטת אור UV או LED. כדי לתקן זאת, ניתן לרכוש מכונה בעלת מנורת UV או LED או לרכוש מעיל עליון המיועד לשימוש עם מכונה. לק ג'ל הוא בחירה מצוינת עבור אנשים שרוצים שהציפורניים שלהם ייראו מושלמות לאורך זמן. כדי למרוח לק ג'ל, התחל בניקוי ושיוף הציפורניים, לאחר מכן מרחי שכבת בסיס, לק ג'ל ושכבה עליונה, ורפא כל שכבה עם מנורת UV או LED. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן