דף הבית » כללי » לק ג'ל לחגים

לק ג'ל לחגים

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

לק ג'ל לחגים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח עם מברשת ומתרפא באור UV או LED. זהו חלופה עמידה לאורך זמן, עמידה בפני שבבים ללק מסורתי ויכולה להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל זמין במגוון צבעים וגימורים, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לחגים.

היתרונות של ג'ל פוליש

ללק ג'ל יתרונות רבים שהופכים אותו לבחירה מצוינת לחגים. הוא עמיד יותר מלק מסורתי ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. זה גם קל ליישום וניתן לעשות אותו בנוחות של הבית שלך. לק ג'ל זמין גם במגוון צבעים וגימורים, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת ליצירת מראות חג חגיגיים.

קל ליישום

לק ג'ל קל למריחה וניתן לעשות זאת בנוחות של הבית שלך. כל מה שאתה צריך זה נורת UV או לד, פצירה ולק ג'ל לבחירתך. התחל בשיוף הציפורניים ודחיפת הציפורניים שלך לאחור. לאחר מכן, יש למרוח שכבה דקה של לק ג'ל ולרפא אותה עם אור UV או LED. חזור על תהליך זה עד לקבלת המראה הרצוי.

לאורך זמן

לק ג'ל עמיד יותר מלק מסורתי ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. זה הופך אותו לבחירה מצוינת לחגים, מכיוון שלא תצטרכו לדאוג שהציפורניים שלכם ישתקעו או ידהו במהלך החגיגות.

מגוון צבעים וגימורים

לק ג'ל זמין במגוון צבעים וגימורים, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת ליצירת מראות חג חגיגיים. מנצנצים ועד מטאליים ועד הולוגרפיים, יש אינסוף אפשרויות ליצירת מראות ציפורניים ייחודיים ומושכי עין לחג.

הֲסָרָה

לק ג'ל קל להסרה וניתן לעשות זאת בנוחות של הבית שלך. כל מה שצריך זה פצירה וכרית צמר גפן ספוגה באציטון. התחל בניילוף השכבה העליונה של לק הג'ל ולאחר מכן השרו כרית צמר גפן באציטון והניח אותה על הציפורן. עטפו את האצבע בנייר כסף והניחו לזה לשבת 10-15 דקות. לאחר מכן, הסר את נייר הכסף ואת כרית הכותנה והלק ג'ל אמור לרדת בקלות.

דעה אישית

אני אוהבת להשתמש בלק ג'ל לחגים. זה קל ליישום, עמיד לאורך זמן וזמין במגוון צבעים וגימורים. זה גם קל להסרה וניתן לעשות אותו בנוחות של הבית שלך. אם את מחפשת מראה ציפורניים חגיגי לחגים, אני ממליצה בחום לנסות לק ג'ל. תוכל למצוא מדריכים ב- YouTube שיעזרו לך להתחיל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן