דף הבית » המלצות הצוות » לק ג'ל לידיים ולרגליים – כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל לידיים ולרגליים – כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל לידיים ולרגליים - כל מה שצריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח עם מברשת ומתרפא באור UV או LED. זהו סוג לק עבה ועמיד יותר שיכול להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל הוא דרך מצוינת לשמור על מראה הידיים והרגליים שלך יפות ובריאות.

סוגי פוליש ג'ל

ישנם סוגים רבים ושונים של לק ג'ל זמינים בשוק כיום. כמה מהסוגים הפופולריים ביותר כוללים:

לַכָּה

Shellac הוא סוג של לק ג'ל הנמרח עם מברשת ומתרפא באור UV. זהו סוג לק עבה ועמיד יותר שיכול להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות.

ג'ליש

ג'ליש הוא סוג של לק ג'ל הנמרח עם מברשת ונרפא עם נורת לד. זהו סוג לק עבה ועמיד יותר שיכול להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות.

ג'ליש ספיגה

Gelish Soak-Off הוא סוג של לק ג'ל הנמרח במברשת ומתרפא עם נורת לד. זהו סוג לק עבה ועמיד יותר שיכול להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. ניתן להסיר אותו בקלות עם תמיסת ספיגה.

מטבל ג'לי

ג'ליש דיפ הוא סוג של לק ג'ל הנמרח עם מברשת ומתרפא עם נורת לד. זהו סוג לק עבה ועמיד יותר שיכול להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. ניתן להסיר אותו בקלות עם תמיסת ספיגה.

כיצד למרוח פוליש ג'ל

מריחת לק ג'ל היא תהליך קל יחסית. ראשית, תצטרך לנקות ולהכין את הציפורניים שלך. זה כולל הסרת לק ישן, שיוף הציפורניים ודחיפת הציפורניים לאחור. לאחר הכנת הציפורניים, תוכל להתחיל למרוח את לק הג'ל.

התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת בסיס וריפוי שלה עם אור UV או LED. לאחר מכן, יש למרוח שכבה דקה של צבע ולרפא אותה עם האור. לבסוף, יש למרוח שכבה דקה של שכבה עליון ולרפא אותה עם האור. לאחר ריפוי השכבה העליונה, ניתן להסיר את השאריות הדביקות בעזרת מגבון נטול מוך וסיימת!

לק ג'ל הוא דרך מצוינת לשמור על מראה הידיים והרגליים שלך יפות ובריאות. עם המוצרים והטכניקות הנכונות, תוכל לקבל ציפורניים באיכות סלון בנוחות של הבית שלך. לטיפים וטריקים נוספים, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב אחר לק ג'ל .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן