דף הבית » בחירות הגולשים » לק ג'ל לסרטוני ציפורניים טבעיות

לק ג'ל לסרטוני ציפורניים טבעיות

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

לק ג'ל לסרטוני ציפורניים טבעיות

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח על הציפורניים ולאחר מכן נרפא באור UV או LED. זהו לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים. זוהי אפשרות מצוינת למי שרוצה לשמור על הציפורניים שלהן נראות נהדר למשך זמן רב יותר.

כיצד למרוח לק ג'ל על ציפורניים טבעיות

מריחת לק ג'ל על ציפורניים טבעיות היא תהליך פשוט שניתן לעשות בבית. להלן השלבים שיש לבצע:

שלב 1: הכן את הציפורניים

לפני מריחת הלק ג'ל חשוב להכין את הציפורניים. התחילי בניוק הציפורניים לצורה ולאורך הרצויים. לאחר מכן, השתמש במאגר ציפורניים כדי לשפשף את פני הציפורניים. זה יעזור ללק להיצמד טוב יותר.

שלב 2: מרחי את שכבת הבסיס

לאחר הכנת הציפורניים, הגיע הזמן למרוח את שכבת הבסיס. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת הבסיס על כל ציפורן. הקפד לכסות את הקצה החופשי של הציפורן עם שכבת הבסיס. לאחר מכן, לרפא את שכבת הבסיס עם אור UV או LED.

שלב 3: החל את ה-Color Coat

לאחר מכן, יש למרוח את שכבת הצבע. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת הצבע על כל ציפורן. הקפד לכסות את הקצה החופשי של הציפורן במעיל הצבע. לאחר מכן, לרפא את מעיל הצבע עם אור UV או LED.

שלב 4: מרחי את שכבת העל

לבסוף, יש למרוח את השכבה העליונה. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של השכבה העליונה על כל ציפורן. הקפד לכסות את הקצה החופשי של הציפורן עם המעיל העליון. לאחר מכן, לרפא את המעיל העליון עם אור UV או LED.

שלב 5: ניקוי

לאחר ריפוי השכבה העליונה, הגיע הזמן לנקות את הציפורניים. השתמשי במברשת ומסיר לק כדי להסיר עודפי לק מהעור מסביב לציפורניים.

לק ג'ל לסרטוני ציפורניים טבעיות

ללמוד כיצד למרוח לק ג'ל על ציפורניים טבעיות יכול להיות קצת מסובך. כדי לעזור לך, הנה כמה סרטונים מועילים שיראו לך כיצד למרוח לק ג'ל על ציפורניים טבעיות:

סרטונים אלו יראו לך שלב אחר שלב כיצד למרוח לק ג'ל על ציפורניים טבעיות. הם גם יראו לך כיצד להסיר את לק הג'ל כשיגיע הזמן לשנות את הצבע. לק ג'ל הוא אופציה מצוינת למי שרוצה לשמור על מראה הציפורניים שלהן לאורך זמן. בעזרת סרטונים אלו תוכלי ללמוד כיצד למרוח לק ג'ל על ציפורניים טבעיות ולשמור על מראה ציפורניים נהדר עד שבועיים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן