דף הבית » הכי פופולרי » לק ג'ל לעור כהה – טיפים וטריקים

לק ג'ל לעור כהה – טיפים וטריקים

לק ג'ל לעור כהה - טיפים וטריקים

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח בצורה דומה ללק רגיל. עם זאת, הוא נרפא תחת נורת UV או LED, מה שעוזר ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר ולהתנגד לשיתובים ודהייה. לק ג'ל הוא דרך מצוינת להוסיף מגע של זוהר לציפורניים שלך.

בחירת לק ג'ל מתאים לעור כהה

בבחירת לק ג'ל לעור כהה, חשוב לקחת בחשבון את תת הגוון של העור שלך. אם יש לך תת גוון מגניב, בחרי בגוונים של ורוד, סגול וכחול. לקבלת תת גוון חם, בחר בגוונים של אדום, כתום וצהוב. חשוב גם לבחור גוון שלא יתנגש עם גוון העור שלך.

טיפים ליישום

כאשר מורחים לק ג'ל, חשוב להתחיל עם ציפורניים נקיות ויבשות. הקפידו להסיר כל לק ישן ולהבריף את הציפורניים לפני מריחת הלק ג'ל. כמו כן, חשוב למרוח את הלק בשכבות דקות, ולאפשר לכל שכבה להתייבש לפני מריחת הבאה.

טיפים להסרה

כשמגיע הזמן להסיר את לק הג'ל, חשוב להשתמש במסיר על בסיס אצטון. משרים צמר גפן במסיר ומניחים אותו על הציפורן למשך מספר דקות. דחוף בעדינות את הלק בעזרת מקל כתום או דוחף לציפורן.

מניקור ג'ל בבית

מניקור ג'ל בבית הופכים פופולריים יותר ויותר. כדי לעשות מניקור ג'ל בבית, תזדקק למנורת UV או לד, לק ג'ל ושכבת עליון. התחילו במריחת לק ג'ל בשכבות דקות, תנו לכל שכבה להתייבש לפני מריחת השכבה הבאה. לאחר מריחת הלק, רפא אותו תחת האור למשך הזמן המומלץ. סיים עם שכבת עליון כדי לעזור ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר.

ג'ל פוליש חלופות

אם אינך רוצה להשתמש בלק ג'ל, ישנן חלופות אחרות. לק רגיל יכול להיות אופציה מצוינת למי שרוצה לשנות את המראה שלה בלי הטרחה של מניקור ג'ל. ישנם גם לקים עמידים שנועדו להחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל. בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב למידע נוסף על לק ג'ל לעור כהה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן