דף הבית » ויראלי » לק ג'ל מבנה אנטומי – מה זה?

לק ג'ל מבנה אנטומי – מה זה?

לק ג'ל מבנה אנטומי - מה זה?

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו פוליש ג'ל מבנה אנטומי?

לק ג'ל מבנה אנטומי הוא סוג של לק הנמרח בתהליך דו-שלבי. זהו לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים, שנרפא באור UV. זוהי בחירה פופולרית עבור מי שרוצה מניקור שנמשך שבועות.

היתרונות של פוליש ג'ל אנטומי מבנה

לק ג'ל מבנה אנטומי מציע מספר יתרונות על פני לק מסורתי. הוא עמיד יותר ועמיד בפני שבבים, והוא מחזיק מעמד במשך שבועות ללא שבבים או דהייה. הוא גם מתייבש במהירות ואינו דורש שכבת עליון. בנוסף, קל להסיר אותו עם מסיר לק מיוחד.

כיצד למרוח פוליש ג'ל Anatomic Structure

מריחת לק ג'ל מבנה אנטומי היא תהליך דו-שלבי. ראשית יש להכין את הציפורניים ולמרוח את לק הג'ל בשכבות דקות. לאחר מריחת כל שכבה, יש לרפא אותה באור UV. לאחר מריחת כל השכבות ומתרפאות, ניתן למרוח שכבת עליון לתוספת ברק והגנה.

שלב 1: הכן את הציפורניים

לפני מריחת הלק ג'ל יש להכין את הציפורניים. זה כולל שיוק הציפורניים, דחיקת הציפורניים לאחור וניקוי מיטות הציפורניים. זה יבטיח שהלק ג'ל נדבק כראוי ומחזיק מעמד במשך שבועות.

שלב 2: מרחו את הלק ג'ל

לאחר הכנת הציפורניים, ניתן למרוח את לק הג'ל. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של לק הג'ל וריפוי באור UV. חזור על תהליך זה עד להשגת הכיסוי הרצוי.

שלב 3: מרחי שכבת טופ

ברגע שכל שכבות הלק ג'ל מורחים ומתרפאים, ניתן למרוח שכבה עליונה. זה יוסיף ברק והגנה נוספת לציפורניים.

שלב 4: הסר את הלק ג'ל

כשמגיע הזמן להסיר את לק הג'ל יש להשתמש במסיר לק מיוחד. זה יעזור להבטיח שהציפורניים לא ייפגעו בתהליך.

סיכום

לק ג'ל מבנה אנטומי הוא סוג של לק הנמרח בתהליך דו-שלבי. זהו לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים, שנרפא באור UV. הוא מציע מספר יתרונות על פני לק מסורתי, כולל היותו עמיד יותר ועמיד בפני שבבים. בנוסף, קל להסיר אותו עם מסיר לק מיוחד.

למד עוד:

  • צפה בסרטון זה כדי ללמוד עוד על פוליש ג'ל מבנה אנטומי : פוליש ג'ל אנטומי

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן