דף הבית » ויראלי » לק ג'ל מחזק ציפורניים

לק ג'ל מחזק ציפורניים

לק ג'ל מחזק ציפורניים

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח כמו לק מסורתי אך נרפא תחת אור UV או LED. תהליך ריפוי זה מקשיח את לק הג'ל, מה שהופך אותו לעמיד ועמיד יותר מלק רגיל. לק ג'ל הוא גם עבה יותר מלק רגיל, כך שהוא יכול לעזור להגן על הציפורניים שלך מפני נזק.

היתרונות של ג'ל פוליש

ללק ג'ל יש מספר יתרונות עבור הציפורניים שלך. זה יכול לעזור להגן על הציפורניים שלך מפני פיצול, סדקים וקילוף. זה גם עוזר לחזק את הציפורניים שלך, מה שגורם להן פחות להישבר. לק ג'ל גם מחזיק מעמד הרבה יותר מלק רגיל, כך שלא צריך לדאוג לשיתובים או דהייה. לבסוף, לק ג'ל זמין במגוון צבעים, כך שתוכלי למצוא את הגוון המושלם עבורך.

כיצד למרוח פוליש ג'ל

מריחת לק ג'ל היא קצת יותר מעורבת מלק רגיל. תזדקק לכמה כלים מיוחדים, כולל מנורת UV או LED, פצירה, חיץ ציפורניים, דוחף לציפורן ושמן לציפורן. תצטרך גם לוודא שהציפורניים שלך נקיות וללא כל שמנים או קרמים.

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

התחל בשיוף ושיוף הציפורניים שלך כדי להסיר רכסים או פגמים. לאחר מכן, השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את הציפורניים שלך לאחור. לבסוף, מרחי שכבה דקה של שמן לציפורניים כדי להזין ולהגן על הציפורניים שלך.

שלב 2: מרחו את הלק ג'ל

התחל על ידי מריחת שכבה דקה של לק ג'ל על כל ציפורן. הקפידו לכסות את כל הציפורן, אך היזהרו שלא יגיעו לעור. לאחר מכן, לרפא את הלק תחת מנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 3: מרחי שכבת טופ

לאחר ריפוי השכבה הראשונה של לק ג'ל, יש למרוח שכבה דקה של שכבה עליונה. זה יעזור להגן על הצבע ולהוסיף ברק. ארפא את המעיל העליון מתחת למנורה למשך הזמן המומלץ.

שלב 4: הסר את השכבה הדביקה

לאחר שהשכבה העליונה מתרפאת, תצטרך להסיר את השכבה הדביקה. השתמש במגבון נטול מוך ומעט אלכוהול כדי להסיר בעדינות את השאריות הדביקות.

שלב 5: תהנה מהמניקור שלך!

מניקור לק ג'ל שלך הושלם עכשיו! תהנה מהציפורניים היפות שלך ומתוספת ההגנה והחוזק שמספק לק ג'ל.

טיפים לשמירה על מניקור ג'ל לק שלך

  • הימנע משימוש בכימיקלים חריפים על הציפורניים שלך, כגון אצטון או מסיר לק.
  • היו עדינים כאשר שוטפים ידיים או מבצעים כל פעילות הכרוכה בידיים.
  • מרחי שכבה דקה של שמן לציפורן כל כמה ימים כדי לשמור על לחות הציפורניים.
  • אם לק הג'ל שלך מתחיל להישבר או לדהות, אתה תמיד יכול למרוח אותו מחדש.

לק ג'ל הוא דרך מצוינת להגן ולחזק את הציפורניים שלך. למידע נוסף, עיין במאמר זה בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן