דף הבית » בחירות הגולשים » לק ג'ל מלכת שבא: כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל מלכת שבא: כל מה שצריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

לק ג'ל מלכת שבא: כל מה שצריך לדעת

מהו לק ג'ל מלכת שבא?

לק ג'ל מלכת שבא הוא מוצר מהפכני שהופך במהירות לבחירה המומלצת עבור חובבות ציפורניים רבות. לק זה עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים, נמרח כמו לק רגיל, אך נרפא תחת אור UV או LED ליצירת גימור קשיח ומבריק שיכול להחזיק מעמד עד שבועיים. זה גם קל להסרה עם מסיר לק ג'ל מיוחד, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלה שרוצות לשמור על הציפורניים שלהן נראות מושלמות לאורך זמן.

כיצד למרוח לק ג'ל של Queen of Sheba

מריחת לק ג'ל מלכת שבא היא תהליך פשוט שניתן לעשות בבית. ראשית, תצטרכו להכין את הציפורניים על ידי דחיפת ציפורני הציפורניים לאחור ושיוף הציפורניים לצורה הרצויה. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס של הלק ג'ל ולרפא אותו תחת אור UV או LED. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, מרחו שתי שכבות של צבע לק ג'ל לבחירתכם ורפאו כל שכבה תחת האור. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותו תחת האור. לאחר שהשכבה העליונה מתרפאת, הציפורניים שלך מוכנות לעבודה!

כיצד להסיר לק ג'ל מלכת שבא

הסרת לק ג'ל מלכת שבא קלה בדיוק כמו למרוח אותו. ראשית, תצטרכו לרכוש מסיר לק ג'ל מיוחד. לאחר מכן, השרו צמר גפן במסיר והנח אותו על הציפורן. עוטפים את צמר הגפן בנייר אלומיניום ומשאירים אותו למשך 10-15 דקות. לאחר שנגמר הזמן, מסירים את נייר הכסף והצמר גפן ודוחפים בעדינות את הלק ג'ל בעזרת מקל כתום. חזור על תהליך זה עבור כל ציפורן והציפורניים שלך יהיו נקיות מהלק ג'ל.

מה ההבדל בין לק רגיל ללק ג'ל מלכת שבא?

ההבדל העיקרי בין לק רגיל ללק ג'ל מלכת שבא הוא אופן הנחתו והסרתו. לק רגיל נמרח כמו לק רגיל ומוסר בעזרת מסיר לק רגיל. לק ג'ל מלכת שבא נמרח כמו לק רגיל אך נרפא תחת תאורת UV או LED ומוסר בעזרת מסיר לק ג'ל מיוחד.

מהי הדרך הטובה ביותר לאחסן לק ג'ל של Queen of Sheba?

הדרך הטובה ביותר לאחסן לק ג'ל מלכת שבא היא במקום קריר ויבש הרחק מאור שמש ישיר. כמו כן, חשוב לשמור את מכסי הבקבוקים סגורים היטב כאשר אינם בשימוש כדי למנוע מהלק להתייבש.

שאלות ותשובות

ש: האם לק ג'ל מלכת שבא דורש שכבת בסיס?

ת: כן, חשוב למרוח שכבת בסיס של הלק ג'ל לפני מריחת שכבות הצבע. זה יעזור למעילי הצבע להיצמד לציפורן וליצור מניקור לאורך זמן.

ש: באיזו תדירות עלי למרוח מחדש לק ג'ל של Queen of Sheba?

ת: לק ג'ל מלכת שבא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים, אבל עדיף למרוח את הלק כל 7-10 ימים כדי שהציפורניים שלך ייראו במיטבן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן