דף הבית » המלצות הצוות » לק ג'ל עיניים לחתול – כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל עיניים לחתול – כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל עיניים לחתול - כל מה שצריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל עיניים לחתול?

לק ג'ל עיניים לחתול הוא סוג של לק שנמרח באופן דומה ללק רגיל, אך הוא נרפא תחת מנורת UV או LED. מדובר בסוג מיוחד של לק ג'ל המכיל פיגמנט מיוחד היוצר אפקט עין חתול ייחודי, מנצנץ. האפקט נוצר כאשר הפיגמנט מחזיר אור בצורה שונה בזוויות שונות, ויוצר מראה ייחודי ומושך את העין.

היתרונות של פוליש לקאט עיניים

לק ג'ל לעיניים לחתול הוא דרך מצוינת לקבל מראה ייחודי ומושך את העין. הוא גם עמיד מאוד, מחזיק עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. זה גם קל מאוד למריחה ולהסרה, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת למי שרוצה מניקור קל ומהיר.

כיצד למרוח לק ג'ל עיניים לחתול

מריחת לק ג'ל לעיניים דומה למריחת לק רגיל. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף ושיוף. לאחר מכן, מרחי שכבת בסיס של לק רגיל. לאחר התייבשות שכבת הבסיס, מרחי את לק ג'ל עיניים של החתול בשכבות דקות. לאחר מריחת הלק, תצטרך לרפא אותו תחת מנורת UV או LED. לבסוף, מרחי שכבה עליונה של לק רגיל כדי לאטום את אפקט עין החתול.

טיפים למריחת לק ג'ל עיניים לחתול

בעת מריחת לק ג'ל לעיניים לחתול, חשוב להקפיד על מריחת שכבות דקות. זה יעזור להבטיח שהפיגמנט יתפזר באופן שווה ושאפקט העין של החתול נראה לעין. חשוב גם לוודא שאתה מרפא את הלק מתחת למנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

הסרת לק ג'ל עיניים לחתול

הסרת לק ג'ל עיניים לחתול קלה וניתן לעשות זאת עם מסיר לק רגיל. ראשית, השרו כרית צמר גפן במסיר לק והניחו אותה על הציפורן. לאחר מכן, עטפו את הציפורן בנייר אלומיניום והשאירו אותה למשך 10 דקות. לבסוף, הסר את נייר הכסף ואת כרית הכותנה והלק אמור להתנתק בקלות. למידע נוסף על לק ג'ל לעיני חתול בויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן