דף הבית » ציפורניים בריאות » לק ג'ל עיניים עדי – כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל עיניים עדי – כל מה שצריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

לק ג'ל עיניים עדי – כל מה שצריך לדעת

מהו לק ג'ל עיניים עדי?

לק עדי עיניים הוא מוצר מהפכני המעניק גימור מבריק לאורך זמן. זהו הכלאה בין לק מסורתי ללק ג'ל, והוא נמרח כמו לק רגיל. ההבדל הוא שהוא אינו דורש ריפוי תחת UV או LED, והוא נמשך עד שבועיים ללא שבבים או דהייה.

מהם היתרונות של לק ג'ל עיניים עדי?

לק Adi Eye Gel מציע מספר יתרונות על פני לק מסורתי. הוא עמיד יותר, מחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. זה גם קל יותר ליישום, מכיוון שהוא אינו מצריך אור UV או LED לצורך ריפוי. בנוסף, הוא מספק גימור מבריק, באיכות סלון שבטוח יהפוך את הראש.

איך מורחים לק ג'ל עיניים עדי?

מריחת לק עדי עיניים קלה. ראשית, כדאי להתחיל עם ציפורניים נקיות ויבשות. יש למרוח שכבת בסיס ולאחר מכן שתי שכבות של לק Adi Eye Gel. הניחו לכל שכבה להתייבש במשך שתי דקות לפני מריחת השכבה הבאה. לבסוף, מרחי שכבת עליון כדי לאטום את הצבע ולספק גימור מבריק.

איך מסירים לק ג'ל עיניים של עדי?

הסרת לק עדי עיניים היא גם קלה. התחל בהשריית כרית צמר גפן במסיר לק על בסיס אצטון. הניחו את כרית הצמר גפן על הציפורן ועטפו אותה בנייר אלומיניום. הניחו לציפורן להיספג במשך 10 דקות, ולאחר מכן הסר את נייר הכסף ואת כרית הצמר גפן. מגרדים בעדינות את הלק בעזרת מקל כתום. חזור על התהליך עבור כל ציפורן.

שאלות ותשובות

ש: האם לק עדי עיניים בטוח לשימוש?

ת: כן, לק Adi Eye Gel בטוח לשימוש. הוא מנוסח עם מרכיבים לא רעילים והוא נקי מפורמלדהיד, טולואן ו-DBP.

ש: האם לק ג'ל עיניים של עדי מצריך נורת UV או LED לצורך ריפוי?

ת: לא, לק עדי עיניים ג'ל אינו מצריך נורת UV או LED לצורך ריפוי. הוא נמרח כמו לק רגיל ומתייבש באופן טבעי.

ש: לכמה זמן מחזיק לק עדי איי ג'ל?

ת: לק ג'ל עיניים עדי יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. כדי להבטיח את התוצאות לאורך זמן, יש למרוח שכבת עליון כל כמה ימים.

סיכום

לק עדי עיניים הוא מוצר מהפכני המעניק גימור מבריק לאורך זמן. זה קל ליישום ואינו דורש תאורת UV או LED לריפוי. בנוסף, זה יכול להימשך עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן