דף הבית » הכי פופולרי » לק ג'ל עם אבקת אקרילית: יתרונות, יישום והסרה

לק ג'ל עם אבקת אקרילית: יתרונות, יישום והסרה

לק ג'ל עם אבקת אקרילית: יתרונות, יישום והסרה

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו ג'ל פוליש עם אבקת אקריליק?

לק ג'ל עם אבקה אקרילית הוא סוג של טיפול ציפורניים המשלב את חוזקה של אבקת אקרילית עם הנוחות של לק ג'ל. סוג זה של מניקור הוא אידיאלי למי שרוצה מניקור עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים. תהליך מריחת לק ג'ל עם אבקת אקרילית כולל מריחת שכבת בסיס של לק ג'ל, ואחריה שכבה של אבקה אקרילית, ולאחר מכן חלק עליון שכבת לק ג'ל. סוג זה של מניקור יכול להימשך עד שבועיים ללא שבבים או דהייה.

היתרונות של פוליש ג'ל עם אבקת אקרילית

לק ג'ל עם אבקת אקרילית מציע יתרונות רבים על פני לק מסורתי. היתרון הבולט ביותר הוא הבלאי שלו לאורך זמן. עם מריחה והסרה נכונים, סוג זה של מניקור יכול להימשך עד שבועיים ללא סתתים או דהייה. בנוסף, לק ג'ל עם אבקת אקרילית עמיד יותר מלק מסורתי. האבקה האקרילית מסייעת בהגנה על הציפורניים ומונעת סתתים וקילופים. גם סוג זה של מניקור נוטה פחות להיות מושפע ממים, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור אלה ששוחים או לוקחים חלק בפעילויות מים.

מריחת פוליש ג'ל עם אבקת אקריליק

מריחת לק ג'ל עם אבקת אקרילית היא תהליך פשוט יחסית. ראשית, יש לנקות ולהכין את הציפורניים. זה כולל שיוק הציפורניים והסרת כל לק קיים. לאחר הכנת הציפורניים, יש למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל. יש לרפא את זה תחת אור UV או LED. לאחר ריפוי, יש למרוח שכבה של אבקת אקרילית ולאחר מכן לרפא שוב. לבסוף, יש למרוח שכבה עליונה של לק ג'ל ולרפא.

הסרת לק ג'ל עם אבקת אקריליק

הסרת לק ג'ל עם אבקת אקרילית היא קצת יותר מעורבת מאשר הסרת לק מסורתי. כדי להסיר סוג זה של מניקור, יש להשרות את הציפורניים באציטון למשך 10-15 דקות. לאחר שהציפורניים נספגו, יש לגרד בעדינות את הלק בעזרת מקל כתום או דוחף לציפורן.

טיפים למריחת לק ג'ל עם אבקת אקרילית

כאשר מורחים לק ג'ל עם אבקת אקרילית, חשוב לקחת את הזמן ולדייק. הקפידו למרוח את לק הג'ל בצורה אחידה ולרפא אותו כראוי. כמו כן, חשוב להשתמש בכמות הנכונה של אבקת אקרילית. יותר מדי אבקה עלולה לגרום ללק להיסדק או להישבר.

טיפים להסרת לק ג'ל עם אבקת אקריליק

כאשר מסירים לק ג'ל עם אבקת אקרילית, חשוב לקחת את הזמן ולהיות עדין. הקפידו להשרות את הציפורניים באציטון למשך 10-15 דקות מלאות כדי להבטיח שהלק יוסר לחלוטין. חשוב גם להשתמש במקל כתום או דוחף לציפורן כדי לגרד בעדינות את הלק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן