דף הבית » בחירות הגולשים » לק ג'ל עם נצנצים: כל מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל עם נצנצים: כל מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל עם נצנצים: כל מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו ג'ל פוליש עם נצנצים?

לק ג'ל עם נצנצים הוא סוג של לק המשלב בסיס ג'ל עם חלקיקי נצנצים. זה נמרח באותו אופן כמו לק ג'ל רגיל, אבל עם היתרון הנוסף של מתן גימור נוצץ לציפורניים שלך. חלקיקי הנצנצים בדרך כלל תלויים בג'ל, כך שהם לא נמחקים או דוהים עם הזמן.

כיצד למרוח פוליש ג'ל עם נצנצים

מריחת לק ג'ל עם נצנצים דומה למריחת לק ג'ל רגיל. התחל בניקוי והכנת הציפורניים שלך, ולאחר מכן מרחי שכבה דקה של שכבת בסיס. לאחר מכן, יש למרוח שכבה דקה של לק ג'ל נוצץ ולרפא אותו מתחת למנורת UV או LED. חזור על תהליך זה עד שתשיג את רמת הכיסוי הרצויה של נצנצים. סיים עם שכבת עליון ורפא אותו מתחת למנורה. לאחר שהלק מתרפא, אתה יכול להשתמש במטלית נקייה ונטולת מוך כדי להסיר עודפי נצנצים. זה יעזור להבטיח גימור חלק ואחיד.

כיצד להסיר לק ג'ל עם נצנצים

הסרת לק ג'ל עם נצנצים דומה להסרת לק ג'ל רגיל. התחל בהשריית כרית צמר גפן באציטון והנחתה על הציפורן. עטפו את הציפורן בנייר כסף כדי לשמור על הרפידה במקומה. השאר את נייר הכסף למשך 10-15 דקות, ולאחר מכן הסר אותו וגרד בעדינות את הלק בעזרת מקל כתום. אם אתה מתקשה להסיר את הנצנצים, אתה יכול להשתמש במאגר ציפורניים כדי ללטש אותו בעדינות. עם זאת, הקפידו להשתמש במגע קל ואל תבריחו יתר על המידה, מכיוון שזה עלול להזיק לציפורניים שלכם.

היתרונות של פוליש ג'ל עם נצנצים

לק ג'ל עם נצנצים מציע מספר יתרונות על פני לק ג'ל רגיל. הוא עמיד יותר ועמיד יותר בפני שבבים ודהייה, והוא גם מספק גימור נוצץ יותר. בנוסף, קל יותר למרוח ולהסיר אותו מאשר לק נצנצים רגיל, שיכול להיות קשה לעבוד איתו.

סיכום

לק ג'ל עם נצנצים הוא הדרך המושלמת להוסיף מעט ניצוץ לציפורניים שלך. הוא קל למריחה, עמיד לאורך זמן ועמיד יותר בפני סתתים ודהייה מלק נצנצים רגיל. עם טכניקות המריחה וההסרה הנכונות, תוכלו ליהנות מציפורניים יפות ונוצצות למשך שבועות. למידע נוסף על לק ג'ל עם נצנצים, בקר בדף ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן