דף הבית » הכי נצפים » לק ג'ל פרנץ לייט – כל מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל פרנץ לייט – כל מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל פרנץ לייט - כל מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל של פרנץ לייט?

פרנץ לייט לק ג'ל הוא מוצר מהפכני שנותן לך את המראה והתחושה של מניקור ג'ל מקצועי ללא הטרחה של ביקור בסלון. הלק הייחודי הזה מנוסח עם טכנולוגיית ג'ל מיוחדת שהתאחה באור המאפשרת מריחתו במהירות ובקלות, והוא מחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. זה גם קל להסרה, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת למי שרוצה מניקור עמיד לאורך זמן ללא הטרחה של ביקור בסלון.

היתרונות של לק ג'ל פרנץ לייט

טכנולוגיית הג'ל הייחודית של פרנץ לייט ג'ל לק מציעה מספר יתרונות. ראשית, זה קל להפליא ליישום, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור אלה שאין להם זמן או סבלנות לביקור בסלון. הוא גם מחזיק עד שבועיים ללא סתתים או דהייה, כך שתוכלי ליהנות ממניקור יפהפה מבלי שתצטרך לדאוג שהוא ידהה או יתקע. בנוסף, קל להסיר אותו, כך שתוכל לשנות את המראה שלך מתי שתרצה מבלי שתצטרך לדאוג מפגיעה בציפורניים שלך.

כיצד למרוח לק ג'ל של פרנץ לייט

מריחת לק ג'ל של פרנץ לייט היא קלה ופשוטה. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי קיצוץ, שיוף ושיוף. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס ולתת לו להתייבש לחלוטין. לאחר מכן, יש למרוח שתי שכבות דקות של לק ג'ל, ולאפשר לכל שכבה להתייבש לחלוטין לפני מריחת הבא. לבסוף, סיימי עם שכבת עליון ותני לו להתייבש לחלוטין לפני שאת מתחילה ליהנות מהמניקור היפה שלך.

טיפים למריחת לק ג'ל פרנץ לייט

בעת מריחת לק ג'ל של פרנץ לייט, חשוב לעקוב אחר כמה טיפים כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר. ראשית, הקפידו למרוח את הלק בשכבות דקות ולתת לכל שכבה להתייבש לחלוטין לפני מריחת הבאה. זה יעזור להבטיח שהלק נצמד כראוי ויחזיק מעמד זמן רב יותר. בנוסף, הקפידו להשתמש בשכבת בסיס ובמעיל עליון כדי להגן על הציפורניים ולעזור ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר. לבסוף, הקפידו לאחסן את הלק במקום קריר ויבש והרחק מאור שמש ישיר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן