דף הבית » לא להאמין » לק ג'ל צבעוני טבעי – כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל צבעוני טבעי – כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל צבעוני טבעי - כל מה שצריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו פוליש ג'ל צבעוני טבעי?

לק ג'ל צבעוני טבעי הוא סוג של לק הנמרח במברשת ומתקשה באור UV או LED. זוהי דרך מצוינת להוסיף צבע וברק לציפורניים ללא שימוש בכימיקלים קשים. לק ג'ל הוא לק עמיד לציפורניים שיכול להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. הוא גם יותר עמיד ועמיד בפני שבבים ושריטות מאשר לק רגיל.

היתרונות של פוליש ג'ל צבעוני טבעי

ישנם יתרונות רבים לשימוש בלק ג'ל צבעוני טבעי. קל מאוד ליישם ולהסיר, וזה גם מאוד משתלם. לק ג'ל הוא גם עמיד מאוד, והוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. הוא גם עמיד יותר בפני שבבים ושריטות מאשר לק רגיל.

כיצד למרוח פוליש ג'ל צבעוני טבעי

מריחת לק ג'ל צבעוני טבעי קלה יחסית. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף והברקה. לאחר מכן, תצטרך למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל ולרפא אותו עם אור UV או LED. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, ניתן למרוח את לק הג'ל הצבעוני ולרפא אותו עם אור UV או LED. לבסוף, תצטרך למרוח שכבה עליונה של לק ג'ל ולרפא אותו עם אור UV או LED.

טיפים למריחת לק ג'ל צבעוני טבעי

  • הקפידו להשתמש במגבון נטול מוך כדי להסיר כל אבק או פסולת מהציפורניים לפני מריחת הלק ג'ל.
  • הקפידו להשתמש במברשת לק ג'ל כדי למרוח את הלק ג'ל בשכבות דקות ואחידות.
  • הקפד לרפא כל שכבת לק ג'ל עם אור UV או LED לפני מריחת השכבה הבאה.
  • הקפידו למרוח שכבה עליונה של לק ג'ל כדי לאטום את הצבע והברק.

כיצד להסיר לק ג'ל צבעוני טבעי

הסרת לק ג'ל צבעוני טבעי קלה יחסית. ראשית, תצטרך להשרות צמר גפן באציטון ולהניח אותו על הציפורן. לאחר מכן, תצטרך לעטוף את הציפורן שלך בנייר אלומיניום ולתת לה לשבת במשך 10-15 דקות. לבסוף, ניתן להסיר את נייר הכסף ולגרד בעדינות את הלק ג'ל בעזרת מקל כתום. למידע נוסף על פוליש ג'ל צבעוני טבעי בויקיפדיה

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן