דף הבית » ויראלי » לק ג'ל רמת אלון – מדריך מקיף

לק ג'ל רמת אלון – מדריך מקיף

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

לק ג'ל רמת אלון – מדריך מקיף

מהו לק ג'ל של רמת אלון?

לק ג'ל של רמת אלון הוא מוצר מהפכני המעניק גימור מבריק לאורך זמן. זהו הכלאה בין לק מסורתי ללק ג'ל, המשלב את הטוב משני העולמות. זה נמרח כמו לק מסורתי, אבל זה נרפא תחת מנורת UV או LED, בדיוק כמו לק ג'ל. התוצאה היא גימור מבריק ועמיד בפני שבבים שמחזיק עד שבועיים.

היתרונות של לק ג'ל רמת אלון

ללק ג'ל של רמת אלון יתרונות רבים על פני לק מסורתי. הוא עמיד יותר ועמיד בפני שבבים, כך שהוא יחזיק מעמד זמן רב יותר. יש לו גם גימור מבריק שלא יתעמעם לאורך זמן. זה גם קל יותר למריחה מאשר לק מסורתי, מכיוון שהוא אינו דורש שכבת בסיס או שכבת עליון. לבסוף, קל להסיר אותו, מכיוון שניתן להשרות אותו תוך 10 דקות בלבד.

כיצד למרוח לק ג'ל של רמת אלון

מריחת לק ג'ל של רמת אלון קלה ונוחה. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף, ליטוש וניקוי. לאחר מכן, יש למרוח שכבה דקה של לק ג'ל ולרפא אותו תחת מנורת UV או LED למשך שתי דקות. חזור על תהליך זה עבור כל ציפורן. לאחר שכל הציפורניים שלך מתרפאות, מרחי שכבת עליון ורפאי אותה למשך שתי דקות. לבסוף, הסירו את השכבה הדביקה עם מגבון נטול מוך וסיימתם!

טיפים למריחת לק ג'ל רמת אלון

הנה כמה טיפים למריחת לק ג'ל של רמת אלון:

  • הקפידו למרוח שכבה דקה מהלק ג'ל. יותר מדי מוצר עלול לגרום לבעבוע וקילוף.
  • הקפידו לרפא כל שכבה של לק ג'ל למשך שתי דקות. זה יבטיח גימור לאורך זמן.
  • השתמש תמיד במגבון נטול מוך כדי להסיר את השכבה הדביקה. זה ימנע כל כתם או מריחה.
  • אם טעית, השתמשי במסיר לק כדי להסיר את הלק ג'ל. אין לקטוף או לקלף אותו.

כיצד להסיר לק ג'ל של רמת אלון

הסרת לק ג'ל של רמת אלון קלה ופשוטה. ראשית, תצטרך להשרות כרית צמר גפן במסיר לק ולהניח אותה על הציפורן. לאחר מכן, עטפו את האצבע בנייר כסף והמתינו 10 דקות. לבסוף, הסר את נייר הכסף ונגב את הלק ג'ל עם מגבון נטול מוך.

סיכום

לק ג'ל של רמת אלון הוא מוצר מהפכני המעניק גימור מבריק לאורך זמן. קל למריחה ולהסרה, והוא עמיד יותר ועמיד בפני שבבים מלק מסורתי. אם את מחפשת מניקור עמיד, לק ג'ל של רמת אלון הוא אופציה מצוינת. למידע נוסף, בדוק את לק ג'ל של רמת אלון ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן