דף הבית » ציפורניים בריאות » לק ג'ל שדרות ירושלים

לק ג'ל שדרות ירושלים

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

לק ג'ל שדרות ירושלים

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח באור UV מיוחד. זהו לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים. לק ג'ל נמרח בשכבות דקות ונרפא באור UV. תהליך זה עוזר ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר ולהיות עמיד יותר. לק ג'ל זמין במגוון צבעים וגימורים, כולל מט, מבריק ונצנצים.

היתרונות של לק ג'ל

ללק ג'ל יתרונות רבים על פני לק מסורתי. הוא עמיד יותר ועמיד יותר, כך שהוא לא יישבר או ידהה במהירות כמו לק רגיל. הוא גם עמיד יותר בפני מים ואלמנטים אחרים, כך שהוא לא ייפגע משחייה או מקלחת. ללק ג'ל יש גם גימור מבריק שמחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל.

כיצד למרוח לק ג'ל

מריחת לק ג'ל היא קצת שונה ממריחת לק רגיל. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף ושיוף. לאחר מכן, תצטרך למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל. לאחר שהמעיל הבסיס יבש, תצטרך לרפא אותו עם אור UV. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, ניתן למרוח את הצבע לפי בחירתך. לאחר החלת הצבע, תצטרך לרפא אותו עם אור UV. לבסוף, תצטרך למרוח שכבה עליונה של לק ג'ל ולרפא אותו עם אור UV.

איפה אפשר למצוא לק ג'ל בשדרות ירושלים

לק ג'ל הופך ליותר ויותר פופולרי בשדרות ירושלים. אתה יכול למצוא לק ג'ל בחנויות רבות לציוד יופי, בסלונים ובקמעונאים מקוונים. סלונים רבים בשדרות ירושלים מציעים שירותי לק ג'ל, כך שתוכלי לקבל מניקור מקצועי עם לק ג'ל.

דעה אישית

אני אוהבת לק ג'ל! זה מחזיק הרבה יותר זמן מלק רגיל וזה נראה כל כך מבריק ויפה. אני גם אוהבת שהוא עמיד בפני שבבים ועמיד במים, אז אני לא צריך לדאוג שהמניקור שלי ייהרס. אני ממליצה בחום לנסות לק ג'ל אם עדיין לא עשית זאת. תוכל ללמוד עוד על לק ג'ל ולגלות היכן לקנות אותו על ידי ביקור ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן