דף הבית » לא להאמין » לק ג'ל שחור ולבן: כל מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל שחור ולבן: כל מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל שחור ולבן: כל מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח כמו לק רגיל אך נרפא תחת מנורת UV או LED. הוא עמיד יותר מלק רגיל ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים עם טיפול נאות. לק ג'ל זמין במגוון צבעים, כולל שחור ולבן.

יישום והסרה

מריחה והסרה של לק ג'ל שחור ולבן דומה למריחה והסרה של לק רגיל. התחל בליטוש ושיוק הציפורניים שלך, ולאחר מכן מרחי שכבת בסיס. לאחר מכן, יש למרוח שתי שכבות דקות של לק ג'ל, ולרפא כל שכבה מתחת למנורת UV או LED. לסיים עם שכבת עליון ולרפא מתחת למנורה. להסרת לק הג'ל יש להשרות צמר גפן באציטון ולהניח על הציפורן. עוטפים את האצבע בנייר אלומיניום וממתינים 10-15 דקות. מגרדים בעדינות את לק הג'ל בעזרת מקל כתום.

רעיונות עיצוב

לק ג'ל שחור ולבן הוא דרך מצוינת להוסיף קצת כישרון לציפורניים שלך. הנה כמה רעיונות שיעזרו לך להתחיל:

מניקור צרפתי

צור מניקור צרפתי קלאסי עם לק ג'ל שחור ולבן. התחל עם שכבת בסיס לבנה, ולאחר מכן השתמש במברשת דקה כדי לצבוע קצה שחור על כל ציפורן. סיים עם שכבת עליון שקופה.

נקודות פולקה

למראה מהנה ופלרטטני, השתמשי בכלי מנקד ליצירת נקודות על הציפורניים שלך. התחל עם שכבת בסיס שחורה, ולאחר מכן השתמש בכלי נקודות לבן כדי ליצור נקודות לבנות. סיים עם שכבת עליון שקופה.

מסמר מבטא נצנצים

צור ציפורן מבטא נוצץ עם לק ג'ל נצנצים בשחור ולבן. התחל עם שכבת בסיס לבנה, ולאחר מכן מרחי לק ג'ל נצנצים שחור על ציפורן אחת. סיים עם שכבת עליון שקופה.

מסמרי שיש

צור אפקט משויש עם לק ג'ל שחור ולבן. התחל עם שכבת בסיס לבנה, ולאחר מכן השתמש במברשת דקה כדי ליישם קווים שחורים בתבנית צולבת. סיים עם שכבת עליון שקופה.

דפוס לוח דמקה

צור דפוס דמקה עם לק ג'ל שחור ולבן. התחל עם שכבת בסיס לבנה, ולאחר מכן השתמש במברשת דקה כדי לצבוע ריבועים שחורים על כל ציפורן. סיים עם שכבת עליון שקופה.

מניקור ירח

צור מניקור ירח עם לק ג'ל שחור ולבן. התחל עם שכבת בסיס שחורה, ולאחר מכן השתמש במברשת דקה כדי לצבוע סהר לבן על כל ציפורן. סיים עם שכבת עליון שקופה.

Ombre Nails

צור אפקט אומברה עם לק ג'ל שחור ולבן. התחל עם שכבת בסיס לבנה, ולאחר מכן השתמש במברשת דקה כדי לצבוע שיפוע שחור על כל ציפורן. סיים עם שכבת עליון שקופה.

הדפס חיות

צור עיצוב הדפס חיות עם לק ג'ל שחור ולבן. התחל עם שכבת בסיס לבנה, ולאחר מכן השתמש במברשת דקה כדי לצבוע פסי זברה שחורים או כתמי נמר על כל ציפורן. סיים עם שכבת עליון שקופה.

בדוק את ההדרכות שלנו

רוצה ללמוד עוד על לק ג'ל שחור ולבן? בדוק את ההדרכות שלנו ביוטיוב !

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן