דף הבית » בחירות הגולשים » לק ג'ל של פרח סטריט: כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל של פרח סטריט: כל מה שצריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

לק ג'ל של פרח סטריט: כל מה שצריך לדעת

מהו לק ג'ל של Flower Street?

לק ג'ל של Flower Street הוא סוג של לק הנמרח עם מברשת ולאחר מכן נרפא עם אור UV או LED. זהו סוג לק עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. זה גם קל להסרה עם מסיר לק ג'ל מיוחד. לק ג'ל של Flower Street מגיע במגוון צבעים וגימורים, כך שתוכלי למצוא את הגוון המושלם לכל אירוע.

כיצד למרוח לק ג'ל של Flower Street

מריחת לק ג'ל של Flower Street קלה ופשוטה. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוקן ודחיפת הציפורניים שלך לאחור. לאחר מכן, מרחי שכבה דקה של לק ג'ל על כל ציפורן. הקפד לכסות את הקצה החופשי של הציפורן כדי להבטיח בלאי לאורך זמן. לאחר שמרחת את לק הג'ל על כל הציפורניים שלך, תצטרך לרפא אותן עם אור UV או LED. לאחר הריפוי יש למרוח שכבה שנייה של לק הג'ל ולרפא שוב. לבסוף, מרחי שכבת עליון כדי לאטום את הצבע ולהגן על הציפורניים שלך.

טיפים למריחת לק ג'ל פרח סטריט

בעת מריחת לק ג'ל של Flower Street, יש כמה טיפים שכדאי לזכור כדי להבטיח גימור חלק ועמיד לאורך זמן. ראשית, הקפידו למרוח את לק הג'ל בשכבות דקות. יותר מדי מוצר עלול לגרום ללק להישבר או להתקלף. כמו כן, הקפידו לכסות את הקצה החופשי של הציפורן כדי להבטיח שהלק נדבק כראוי. לבסוף, הקפידו לרפא את הלק עם נורת UV או LED לאחר כל שכבה.

כיצד להסיר לק ג'ל של Flower Street

הסרת לק ג'ל של Flower Street היא קלה ופשוטה. ראשית, תצטרכו לרכוש מסיר לק ג'ל מיוחד. לאחר מכן, השרו כרית צמר גפן במסיר והנח אותה על הציפורן. עטפו את האצבע בנייר כסף והשאירו למשך 10-15 דקות. לאחר שנגמר הזמן, מסירים את נייר הכסף ואת כרית הצמר גפן ודחוף בעדינות את לק הג'ל בעזרת מקל כתום. חזור על תהליך זה עבור כל ציפורן.

סיכום

לק ג'ל של Flower Street הוא דרך מצוינת לשמור על מראה הציפורניים שלך יפות ומסוגננות. זה קל למריחה ונמשך עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. זה גם קל להסרה עם מסיר לק ג'ל מיוחד. עם מגוון צבעים וגימורים, תוכלו למצוא את הגוון המושלם לכל אירוע. למידע נוסף על לק ג'ל, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן