דף הבית » לא להאמין » לק ג'ל של קניון זהב: מדריך למניקור עמיד לאורך זמן

לק ג'ל של קניון זהב: מדריך למניקור עמיד לאורך זמן

לק ג'ל של קניון זהב: מדריך למניקור עמיד לאורך זמן

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל ג'ל קניון?

לק ג'ל ג'ל קניון הוא סוג של לק המשתמש בפורמולה על בסיס ג'ל ליצירת מניקור עמיד לאורך זמן. נוסחת הג'ל נועדה להיות עמידה יותר מהלק המסורתי ויכולה להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. הוא נמרח באותו אופן כמו לק רגיל, אך דורש נורת UV או LED מיוחדת כדי לרפא את הלק ולהבטיח שהוא יישאר.

היתרונות של לק ג'ל ג'ל קניון

ללק ג'ל של גולד קניון יתרונות רבים על פני לק מסורתי. הוא עמיד יותר ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. זה גם קל יותר למריחה ולהסרה מאשר לק מסורתי, מכיוון שאינו דורש שום כימיקלים קשים כדי להסיר אותו. בנוסף, הוא זמין במגוון צבעים, כך שתוכלו למצוא את הגוון המושלם לכל אירוע.

כיצד למרוח לק ג'ל ג'ל קניון

מריחת לק ג'ל ג'ל קניון קלה ופשוטה. ראשית, התחל בהכנת הציפורניים שלך על ידי שיוף, ליטוש וניקוי. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס של לק הג'ל ולרפא אותו תחת אור UV או LED. לאחר מכן, יש למרוח שתי שכבות של לק ג'ל, ולרפא כל שכבה תחת האור. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותו תחת האור. לאחר ריפוי המעיל העליון, המניקור שלך הושלם ויימשך עד שבועיים.

טיפים להסרת לק ג'ל של קניון גולד

כאשר הגיע הזמן להסיר את לק ג'ל Gold Canyon שלך, חשוב להשתמש במוצרים ובטכניקות הנכונות. התחל בהשריית כרית צמר גפן באציטון והנחתה על הציפורן. לאחר מכן, עטפו את הציפורן בנייר אלומיניום והשאירו אותה למשך 10-15 דקות. לאחר מכן, הסר את נייר הכסף ואת כרית הצמר גפן והשתמש במקל כתום או דוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את לק הג'ל. לבסוף, השתמשו במאגר ציפורניים כדי להרחיק את כל הלק ג'ל שנותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן